Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:510036
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.07.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA UN PAKALPOJUMU ĪSS APRAKSTS    5
2.  MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    6
2.1  Mikrovides analīze    6
2.1.1  Uzņēmums, tā struktūra    6
2.1.2  Pircēji    6
2.1.3  Piegādātāji un partneri    7
2.1.4  Konkurenti    8
2.2  Makrovides analīze    9
2.2.1  Demogrāfiskais faktors    9
2.2.2  Sociāli - ekonomiskais faktors    11
2.2.3  Nozares analīze (Portera piecu spēku modelis)    12
2.2.4  Tehnoloģiskais faktors    13
2.2.5  Kultūras un izglītības faktors    14
2.2.6  Politiski tiesiskais faktors    15
2.3  SVID analīze    17
3.  MĀRKETINGA MĒRĶU NOTEIKŠANA, STRATĒĢIJAS UN DARBĪBAS PLĀNOŠANA    18
3.1  Mērķi    18
3.2  Pārdošanas prognozes    18
3.3  Darbības plānošana    18
3.3.1  Produkts    18
3.3.2  Cenu veidošana    19
3.3.3  Sadale    19
3.3.4  Komunikācija ar patērētājiem    20
  SECINĀJUMI    23
  PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    25
Extract

Pēdējos gados Latvijā ļoti strauji attīstās tūrisma industrija, ko veicinājusi Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā un NATO, un dzīves līmeņa uzlabošanās.
Līdz ar šīm pārmaiņām, Latvijai pievērsta plašāka sabiedrības un ārvalstu plašsaziņas līdzekļu uzmanība. Rezultātā pieaudzis informācijas apjoms par Latviju, tās tūrisma piedāvājumu, palielinājies tūristu skaits un to izdevumi par tūrisma pakalpojumiem, sekmējot Latvijas ekonomisko attīstību. Pēc 2006. gada 2. ceturkšņa statistikas datiem, salīdzinājumā ar 2005.gada attiecīgo ceturksni, ārvalstu viesu skaits Latvijā palielinājies par 19%.
Kaut arī liela daļa tūristu iebrauc no Eiropas Savienības valstīm, tomēr lielākoties tie ir tūristi no ‘’bijušajām padomju savienības valstīm’’ tai skaitā arī Krievijas valsts iedzīvotāji. Šos ceļotājus varētu iedalīt sekojošās kategorijās: uzņēmēji, konferenču un semināru dalībnieki, organizētas grupas, ģimenes ar vai bez bērniem, 40-50 gadīgi atpūtnieki, kas atceras padomju laikus, pāri, draugi, korporatīvas grupas, skolēnu grupas, jaunatne. Gan tie, kuri šeit ierodas biznesa darīšanās, un papildus vēlētos apskatīt Latvijas ievērojamākās vietas un saņemt pilnīgāku informāciju sava dzimtajā valodā.
Tā kā Krievija ir mūsu lielākā kaimiņvalsts, pastāv iespēja maksimizēt ieplūstošo krievu tūristu skaitu, ieguldot salīdzinoši nedaudz līdzekļus, jo aizvien Mūsu kaimiņzemē ir saglabājies priekšstats par Latviju no padomju laikiem, tās skaisto Jūrmalu, Siguldu un citām ‘’padomju laikos’’ populārām tūrisma un atpūtas vietām. Šobrīd var uzskatīt, ka tūrisms ir viena no straujāk augošajām nozarēm Latvijā.
Studiju darbā tiks apskatīta tūrisma aģentūra ‘’X’’, kuras klienti ir Krievvalodīgie iedzīvotāji, gan no Latvijas, Gan no kaimiņzemēm: ekskursiju organizēšana krievvalodīgiem ceļotājiem vairākos virzienos. Sākumā šo pakalpojumu firma piedāvāja tikai Krievijas tūristiem, tomēr laika gaitā šo pakalpojumu pieprasīja arī Latvijas iedzīvotāji, kuriem krievu valoda dzimtā valoda vai ir tuva un labi saprotama, un tas ievērojami sekmēja firmas izaugsmes tempus.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register