Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:731758
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Secinājumi:
1. Labs darbinieks ir motivēts darbinieks. Ar motivāciju saprot darbinieka apzinātu ieinteresētību veikt noteiktu darbību. Motīvs nodrošina vēlmi strādāt, lai sasniegtu savus un organizācijas mērķus.
2. Ir izstrādātas dažādas motivēšanas teorijas, kas iedalās satura motivēšanas teorijās un procesa jeb norises motivēšanas teorijās.
3. Satura motivēšanas teorijas koncentrē vadītāju uzmanību uz darbinieku vajadzībām, bet procesa motivēšanas teorijas koncentrē vadītāju uzmanību uz iemesliem, kāpēc darbinieki izvēlas noteiktu rīcību savu vajadzību apmierināšanai, un uz cilvēku apmierinātības vērtēšanu pēc mērķu sasniegšanas
4. Satura motivēšanas teorijas ir A. Maslova vajadzību hierarhija, D. Makklellanda vajadzību teorija, F. Hercberga divfaktoru teorija.
5. Procesa motivēšanas teorijas ir D. A. Nadlera, E. Loutera izredžu teorija, I.S. Adamsa taisnīguma teorija.
6. Izvēloties kādu no tām, vadītājam ir jāņem vērā tādi faktori kā darbinieku līdzšinējā dzīves pieredze, vēlmes, gaidas, kvalifikācija, stāvoklis sabiedrībā, u.c. Nevienu no teorijām nevar pielietot absolūti, agrāk vai vēlāk nāksies veikt atkāpes no tās, jo darbinieki attīstās, mainās to prioritātes un mērķi, attīstās arī pati organizācija.
7. Vadītājam ir jāapzinās, ka darbinieks var zaudēt motivāciju un uzticību, ja tā pūliņi neattaisnojas, tas nozīmē, ka nekādā gadījumā nedrīkst darbiniekam solīt to, ko organizācija nespēj tam sniegt, vadītājam ir jāklausās darbinieku domās un jāstimulē tā aktivitāte.
8. Biežākie darbinieku motivēšanas veidi ir prēmijas, apmaksāts mobilais telefons, papildu brīvdienas, apmaksāts darba apģērbs (arī birojā strādājošajiem), apmaksātas pusdienas, dāvanas darbinieka jubilejās un valsts svētkos, apmaksāti kursi vai mācības augstskolā, veselības apdrošināšana, apmaksāti skaistumkopšanas un veselības uzlabošanas pasākumi, īpaša titula piešķiršana.
9. Un, izvēloties jebkuru no daudzajiem motivēšanas veidiem ir jāatceras, ka katrs darbinieks ir indivīds, personība, tātad arī dažādus motivēšanas veidus tas uztvers atšķirīgi.

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register