Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,47 (19%)
Discounted price*:
2,02
Purchase
Add to Wish List
ID number:252301
Author:
Evaluation:
Published: 02.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Secinājumi
Reklāmas atstāj lielu iespaidu uz cilvēku un sabiedrību kopumā. Sieviete tiek attēlota kā mājsaimniece, kas uztur kārtībā māju, viņa ir tā, kas ienes mājās tīrību, omulību un ģimenisku atmosfēru. Ir jāapsver visas iespējas, kādu lomu piešķirt, konkrētās preces reklamēšanai abiem dzimumiem, lai nerastos stereotipi un abi dzimumi būtu vienlīdzīgi. Vienlīdzība sieviešu un vīriešu vidū, nebūs iespējama, ja reklāmu pamatā būs stereotipi, jeb pieņēmumi par to, kā jāizskatās ideālai sabiedrībai. Sasaistot to ar hermeneitiku, mēs varam reklāmas sižetu interpretēt dažādi- cits šo saturu uztvers kā seksismu, cits to sāks uztvert kā normu, jeb dzīves ideālo modeli. Sevišķi maziem bērniem skatoties reklāmas, var rasties priekšstats par to, ka sieviete ir mājsaimniece, bet vīriešiem to darīt nevajag, un, ka tā tam ir jābūt. Bērns, kurš visvairāk tiek ietekmēts, skatoties televīziju, savas pieredzes rezultātā, ko būs guvis redzot visas reklāmas, nākotnē var veidot līdzīgu ģimenes modeli. Sieviete spiediena rezultātā, tiks vienmēr uztverta kā mājsaimniece, kuras galvenais uzdevums ir rūpēties par bērniem un uzkopt māju. Tas liegs sevi pilnveidot un integrēties darba tirgū un, protams, sabiedrībā. Stereotipi traucēs gan veidot attiecības ar apkārtējiem cilvēkiem kā arī ļoti ietekmēs patības veidošanos, jeb personības attīstību. Mēs, gribot negribot mācāmies no medijiem, arī no televīzijas reklāmām. Mediji veido mūsu sabiedrību, veido arī mūsu dzīves vērtības.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,75 €
Work pack Nr. 1352175
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Dzimuma stereotipi mājsaimniecības preču reklāmās televīzijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/252301

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register