Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:516114
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.04.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ēdināšanas uzņēmumu klasifikācija    4
1.1.  Ēdināšanas uzņēmumu iedalījums    4
1.2.  Ēdināšanas uzņēmumu raksturīgās pazīmes    5
2.  Faktori, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma izvēli    6
2.1.  Cilvēku uzvedības ietekmējošie faktori    6
2.2.  Tirgus ietekmējošie faktori    8
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    11
Extract

SECINĀJUMI
1. Pasaulē nepastāv vienota ēdināšanas uzņēmumu klasifikācijas un viens no iemesliem ir saistīts ar pastāvīgu nozares attīstību.
2. Pastāv dažādas katram uzņēmuma veidam raksturojošās pazīmes, kas piešķir atšķirīgumu un ļauj patērētājam izvēlēties, kas viņam šķiet svarīgāks.
3. Katra klienta darbības pamatā ir vajadzība, kas ir saistīta ar kādu noteicošo faktoru grupu – ekonomisko, psiholoģisko, personisko, kultūras vai sociālo.
4. Pēc SKDS datiem būtisks ekonomisks faktors ir patērētāju maksātspēja, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma apmeklētību.
5. Spēcīgu sociālo ietekmējošo faktoru uz patērētāju atstāj ģimene un tās locekļi.
6. Pircēju rīcību ietekmē kultūras attīstības līmenis, kas saistīts ar cilvēku vajadzībām, kuras nosaka vide, kurā cilvēks ir audzis, mācījies un dzīvo.
7. Klienta vecums ir viens no personiskās grupas faktoriem, tātad mainoties vecuma posmiem, mainās arī cilvēka ēšanas paradumi.
8. Psiholoģiskais faktors, kas saistīts ar patērētāju ieradumiem un dzīves veidu, lielā mērā ietekmē ēdināšanas uzņēmuma izvēli.
9. Tiek izmantots vesels tirgzinību pasākumu komplekss, kas sastāv no četriem elementiem – produkts, cena, vieta, preces virzīšana-, lai apmierinātu patērētāju vajadzības.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1321096
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register