Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:548871
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Skaidrojumi    3
  Ievads    4
  Kas ir mārketings?    5
1.  Stratēģija    6
1.1.  Stratēģiskās plānošanas svarīgums    6
1.2.  Stratēģiskās plānošanas process un mērķi    7
1.3.  Organizācijas uzdevumu noteikšana    9
2.  Mārketinga stratēģijas raksturojums uzņēmumā „Zemes Tirgus"    14
2.1.  Uzņēmuma apraksts, pakalpojumu apraksts    14
2.2.  Prece un pakalpojuma raksturojums    15
2.3.  Mārketinga vadīšanas process uzņēmumā „Zemes Tirgus”    15
2.4.  Mārketinga pasākumu komplekss    17
2.5.  Situācija ar ārējo vidi    19
2.6.  Mārketinga pētījumu organizēšana uzņēmumā    19
2.7.  Mārketinga stratēģija un tās izvēle    20
2.8.  Pircēja noteikšana    21
2.9.  Mērķa tirgus organizēšana    22
  Secinājumi    24
  Izmantotā literatūra    25
Extract

Mārketings:
1.ir darbības, kas virzītas uz cilvēku vajadzību un vēlmju apmierināšanu ar produktu ražošanas, sadales un maiņas palīdzību.
2.ir biznesa darbību sistēma, ieskaitot produktu plānošanu, cenu veidošanu, sadali un virzīšanu mērķtirgū, lai īstenotu organizācijas mērķus.

Stratēģija – visaptverošs uzņēmuma rīcības plāns, kas virzīts mērķa sasniegšanai.

Taktika – darbības veids (līdzekļu kopums), ar kuru palīdzību realizē stratēģiju.

Motīvs – vajadzība, kas piespiež cilvēku meklēt ceļu un iespējas, kā to apmierināt.

Starpnieku tirgus – esošie un potenciālie tirgus dalībnieki – ir indivīdi un organizācijas, kas preces un pakalpojumus pērk to tālākai pārdošanai un peļņas gūšanai.

Pārdošanas veicināšana – paņēmienu kopums, ko lieto visā pakalpojuma dzīves cikla laikā. Tas ir vērsts uz trim tirgus dalībniekiem (patērētāju, vairumtirgotāju un mazumtirgotāju) ar mērķi īsā laikā palielināt pārdoto pakalpojumu apjomu un piesaistīt jaunus pircējus.

SUV - stratēģiska uzņēmējdarbības vienība

SVID – situācijas analīze

"Nišas" stratēģija - viendabīgs tirgus ar izteiktiem nelieliem preces tirgus segmentiem.
Mārketings ir internacionāls jēdziens, taču tā vietā bieži lieto latvisko terminu – tirgvedība (angļu val. market – tirgus), tomēr pat vispilnīgākais tulkojums nespēj atspoguļot mārketinga jēdzienu pilnībā. Šis jēdziens un tā saturs, risinot tautsaimniecības problēmas, kļūst ar katru gadu plašākas un sarežģītākas.
Konkurence iekšējā un ārējā tirgū palielinās. Kā sēnes pēc lietus dibinās jauni uzņēmumi: daļa no tiem drīz vien pazūd, nespēdami izturēt spēcīgo konkurenci; citi aug un iekaro stabilu vietu vietējā tirgū. Diemžēl ne visi uzņēmēji un menedžeri zina, cik svarīga nozīme pašreizējos sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos cīņā par patērētāju loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām. Pagaidām vietējie uzņēmumi ļoti reti strādā pēc mārketinga principiem, jo šim nolūkam ir nepieciešamas ne tikai zināšanas, kā pārdot produktu, ir jāzina arī iespējamie produkta ceļi no ražotāja līdz patērētājam un to izpētes principi. Jo plašāk attīstās tirgus, jo sarežģītākas kļūst ekonomiskās sviras un stimuli. Mārketinga stratēģija palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv, risinot problēmas tautsaimniecībā, saimniecisko savstarpējo sakaru veidošanā starp ražotājiem un patērētājiem. Mārketinga stratēģija nozīmē arī to ideju atbalstīšanu, kas rosina jaunu preču attīstību un sekmīgu realizāciju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register