Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:840559
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Darbā tiek apskatīti Latvijas uzņēmumi, kas darbojas Latvijas tirgū un eksportē uz ārējo tirgu. Tie ir: Latvijas Balzams, A/S Grindeks, Brīvais vilnis, Lauma.
Visi uzņēmumi darbojas jau ilgu laiku vietējā tirgū, panāca lielus panākums gan Latvijā gan ārzemēs. Uzņēmumu lielākie patērētāju valstis ir Krievija, Baltkrievija, Ukraina, Lietuva un Igaunija. Uzņēmumi izdevīgi izmanto gan sava uzņēmuma atrašanas vietu, gan arī savas uzņēmuma vēsturi un tirdzniecības zīmes. Parasti, uzņēmuma tirdzniecības zīmes ir jau plaši pazīstami tirgū kopš Padomju laikiem, tāpēc uzņēmumiem ir vieglāk ienāk tirgū.
Darbā tiek analizēti uzņēmuma darbības veidi, ienākšanas veids ārējā tirgū kā arī tiek apskatīti uzņēmuma piedāvātie produkti.
Darbā tiek atspoguļoti globālas stratēģijas: daudznacionāla, starptautiskā, globāla un pārnacionāla stratēģijas.Daudznacionālas stratēģijas pielietošana
Uzņēmums “Latvijas Balzams”
Latvijas Balzams ir lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā un aizņem 47% no Latvijas kopējā alkoholisko dzērienu tirgu. Uzņēmumā tiek izgatavoti ap 100 dažādu nosaukumu dzērieni. 55% savas produkcijas uzņēmums eksportē un ir lielākais eksportētājs Latvijas pārtikas nozares uzņēmumu vidū.
Uzņēmuma darbība ārējā tirgū un ienākšanas veids: Uzņēmums eksportē vairāk nekā uz 22 Eiropas valstīm kā arī uz ASV, Kanādu un Austrāliju. Uzņēmuma eksports pieauga par 54% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu un sasniedza 25 mln Ls. : LB uzskata par svarīgākiem eksporta valstīm Igauniju un Lietuvu, un kā nākamais loks- Krievija, Polija, Skandināvija.
Eksporta apjoms uz Lietuvu un Igauniju pieauga par 40% un 62%. Uzņēmums atvēra pārstāvniecību Lietuvā (Viļņā) un to vada Lietuvas speciālists. Pārstāvniecības galvenais uzdevums ir koordinēt un veicināt Latvijā ražoto alkoholisko dzērienu pārdošanu Lietuvā un arī piedāvāt Lietuvas tirgum jaunus produkcijas veidus. Latvijas Balzama produkcija tiek piedāvātā arī LB veikalā, kas nesen tiek atvērts Viļņā. Uzņēmums šajā gadā sāka strādāt ar DUS Lukoil, un tagad LB produkcijas tiek piedāvāta 114 DUS veikalos. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1189129
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register