Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,40 (16%)
Discounted price*:
2,09
Purchase
Add to Wish List
ID number:921203
Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Uzņēmumā parasti ir vairākas nodaļas (kā piemēram, komunikācijas, lietvedības, personālvadība u.c.), kurām savā veidā ir jākomunicē, lai notiktu veiksmīgs darbs uzņēmumā. Ir uzņēmumi, kuros komunikācija darbinieku starpā izveidojas lieliska jau no pirmās reizes, bet bieži tā nav tik veiksmīga nodaļu atšķirību dēļ. Tādēļ iekšējās komunikācijas speciālistam ir jākoordinē arī veiksmīga komunikācija starp dažādām uzņēmuma daļām, ko sauc par komunikācijas tīklu. Un šie tīkli iziet cauri dažādiem posmiem: 1. informācijas apmaiņas posms, kad vienkārši no dažādām personām informācija tiek nodota tālāk un veikta tās apmaiņa; 2. koordinācija, kad vienam ar otru darbinieku ir jāsakoordinējas un jāsaprot, ko kurš grib panākt un kā to grib panākt, lai tiktu veiksmīgi izdarīts darbs; 3. sadarbība, jo bez tās nav iespējams ko paveikt un izdarīt. Ja sadarbība ir veiksmīga, tad arī rezultāts būs veiksmīgs; 4. integrācija un spēja panākt no kolēģiem to rezultātu, kāds ir nepieciešams un saorganizēt visas iesaistītās puses darīt tieši to, ko vēlamies. Komunikācijas tīkla vadība un organizēšana, un arī koordinēšana ir sarežģīts process, kuru vadīt nav viegli, taču bieži tas ir nepieciešams, ja gribam sasniegt pēc iespējas kvalitatīvāku rezultātu.
Komunikācijas menedžmentam ir ko mācīties no piegādes ķēdes menedžmenta. Komunikācija ir tāds produkts, ko viegli var nedaudz izmainīt un tā dēļ izjaukt visu konceptu. Komunikāciju nevar tik viegli izsekot, ja tā ir bijusi personīga komunikācija. Bet ja tās drošumu varētu pārbaudīt un tik viegli izsekot līdzi, būtu daudz vieglāk. Piegādes ķēdes bieži ir ļoti sarežģīta shēma, kurai atrodot jaunus elementus, rodas vēl pāris jauni elementi. Informāciju var ļoti viegli pārprast, un tā iemesla dēļ rezultāts var būt ne tāds, kādam tam vajadzētu būt.

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Iekšējās komunikācijas loma uzņēmumā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/921203

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register