Mūsdienās konkurence ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa un tas ir galvenais, taču ne vienīgais cēlonis, kādēļ daudz jauni uzņēmumi bankrotē neilgi pēc to atvēršanas. Tādēļ ļoti būtiska ir tirgus izpēte – kādi riski un kādas iespējas tajā pastāv, un kā plānotais bizness konkrētajā tirgū varētu attīstīties.
Daudzās skolās obligāta prasība ir mācību grāmatu apvākošana, taču lielai daļai skolēnu grāmatas nav apvākotas, lai gan kancelejas preču tirgus ir plašs un samērā pārpildīts ar visdažādāko izmēru un cenu grāmatu vāciņiem. Iespējams tas ir tādēļ, ka skolēnam nav laika, lai ietu uz grāmatnīcām un meklētu atbilstošus vāciņus savām grāmatām, kuras šobrīd lielākā daļa ir nestandarta izmēru. Iespējams tādēļ, ka pašam apvākot grāmatu ir pietiekami sarežģīti, nav vēlēšanās. Tādējādi tika saskatīta brīva tirgus niša – nestandarta izmēru grāmatu apvākošana.…