Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:278529
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Aktivitātes tops    6
1.  Lieciet klientiem justies īpašiem    6
2.  Radiet labu iespaidu jau pirmajās piecās sekundēs    8
3.  Sakiet kaut ko (veidojiet sarunu)    9
4.  Personalizējiet attiecības    11
5.  Izrādiet rūpes    13
6.  Izvēlieties pozitīvu rīcību    14
7.  Esiet ziņķārīgs    16
8.  Veidojiet atmiņas klientiem    18
9.  Rīkojieties radoši    19
10.  Novērojiet klientus    21
  Slavenais piecienieks    23
1.  Pirmais likums: Piegādājiet, kā norunāts    23
2.  Otrais likums: Esiet pieklājīgs    25
3.  Trešais likums: Atbildiet uz tālruņa zvaniem nekavējoties    26
4.  Ceturtais likums: Taupiet klientu laiku    27
5.  Piektais likums: Uzturiet kontaktus    28
  Aktivitātes pamats    29
  Secinājumi    31
  Izmantotā literatūra    32
Extract

Aktivitāte: aktivizēti cilvēki

Organizācijās, kas piedāvā augstākā līmeņa apkalpošanu, ir daudz cilvēku, kuri spēj ietekmēt jebko. Šie cilvēki ir aktīvi, radoši, pārpilni jaunām idejām. Viņi izmanto jebkuru iespēju, lai perfekti, kaut netradicionāli,apmierinātu klientu vajadzības. Komercdarbībā tie ienes īpašu dzirksti, tā veidojot pozitīvas attiecības ar klientiem. Šīs dzirkstis rodas no it kā mazsvarīgas izpausmes uzvedībā, no skatiena darbinieka acīs, no vārdiem, ko viņš izvēlas, kad runā ar klientu. Labākās kompānijas cenšas katru minūti ar klientu pavadīt kvalitatīvi un šajā laikā sniegt pilnībā pozitīvu pieredzi – tā, lai labāku servisu nebūtu iespējams saņemt nekur citur pasaulē. Kad tas panākts, aktīva klientu apkalpošana (buzz) ir nodrošināta.

Funkcionāla apkalpošana: deaktivizēti cilvēki

Ja nav aktivitātes, viss ir vienmuļš. Darbinieki ir neaktīvi, un rezultātā arī klienti ir nektīvi. Nav ne izdomas, ne iniciatīvas. Tiek sekots prcedūrām, un tas arī viss. Apkalpošana ir minimāla ikvienā izpausmē. Smaidi ir reta parādība, dominē vienaldzība, un uzmanība tiek veltīta kaut kam – dažreiz izmaksām, dažreiz uzdevumiem, citreiz tam, kā ‘’izvilkt’’ laiku līdz darba dienas beigām. Ikviens ir nelaimīgs, un tas ir redzams. Viduvējība un ikdienišķums – tas ir šādu organizāciju labākais raksturojums. Lai izprastu mūsdienīgas klientu apkalpošanas pamatprincipus, nepieciešams atskatīties vēsturē.

1982.gads: mūsdienīgas klientu apkalpošanas izveide

Pirms 20. gadsimta 80.gadu sākuma klientu apkalpošana bija kaut kas tāds, par ko aizdomājās tikai daži vadītāji. To uzskatīja tikai par pamatpakalpojumu piedevu, tāpēc šis biznesa aspekts neatradās vadītāju uzmanības centrā. Klientu apkalpošanas kultūra uzņēmuma vadības un biznesa rokasgrāmatās gandrīz netika pieminēta. Mūsdienīgas klientu apkalpošanas koncepciju 1982. gadā izveidoja Toms Pīters (Tom Peter) un Roberts Votermens (Robert Waterman) un aprakstīja to progresīvajā grāmatā ‘’Izcilības meklējumos’’ (In Search of Excellence). Tā stimulēja uzņēmējus koncentrēties uz klientiem un apkalpošanu, nevis tikai uz ražošanu, industriālām attiecībām un finansiālo stratēģiju.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1316282
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register