Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:263726
 
Evaluation:
Published: 20.02.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konfliktu veidi un cēloņi    5
1.1.  Konfliktu veidi    5
1.2.  Konfliktu cēloņi    6
2.  Konflikta risināšanas stratēģijas un priekšlaicīga izvairīšanās no tiem    9
2.1.  Priekšnoteikumi, lai izvairītos no konfliktiem    11
  Secinājumi un tēzes    13
  Literatūras saraksts    15
Extract

Secinājumi un tēzes
Konflikti organizācijā vai uzņēmumā ir sastopami situācijās, kad divas vai vairākas puses ar dažādiem mērķiem, vērtībām vai nostājām sacenšas par tiem pašiem līdzekļiem. Šāda situācija nav nekas neierasts, taču gan uzņēmuma vadītājam, gan darbiniekiem ir nepieciešamas atbilstošas zināšanas par konfliktu risināšanu, lai šis jautājums tiktu atrisināts pēc iespējas operatīvāk, netraucējot organizācijas ikdienas darbam. Konflikts var rasties no nesaskaņām starp indivīdiem vai departamentiem to nesaderīgā redzējuma dēļ.
Tomēr, ne visas organizatoriskās nesaskaņas negatīvi ietekmē uzņēmējdarbības vai projekta norisi, piemēram, bieži divas puses mēdz strīdēties pirms darba veikšanas. Savā ziņā šāda veida konflikts vēlāk pozitīvi ietekmēs projekta attīstību, jo tiek akcentētas dažādas problēmas, kas norāda uz vajadzību strīda jautājumus veiksmīgi risināt, kā arī tas var motivēt personālu meklēt labākus problēmas risinājumus. Tā rezultātā katra konfliktā iesaistītā persona iemācās respektēt un pat gūt labumu no savstarpējajām atšķirībām.
Bet ir arī gadījumi, kad konflikta situācija ir izvērtusies tik saasināta, ka jāveido rīcības stratēģija, kā rīkoties pastāvošo interešu un uzskatu atšķirību apstākļos. Sistemātisks rīcības plāns palīdzēs personai ietekmēt konflikta iznākumu. Šādās situācijās ir jānoskaidro kādas ir personas intereses konflikta iznākumam un jāspēj formulēt savas prioritātes, lai vētu pielietot vienu no rīcības stratēģijām: konkurence, pakļaušanās, izvairīšanās, kompromiss un sadarbība. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1376876
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register