Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:558680
 
Evaluation:
Published: 20.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Nozares izvērtējuma M. Portera piecu spēku modelis   
2.  Konkurētspējīgā priekšrocība   
2.1.  Konkurences priekšrocības saturs   
2.2.  Konkurētspējīgās priekšrocības ilgtspēja   
2.3.  Konkurētspējīgās priekšrocības nodrošināšanas modelis   
2.4.  Konkurētspējīgās priekšrocības radīšana   
2.4.1.  Resursi un prasmes   
2.5.  Konkurētspējīgās priekšrocības attīstīšana   
3.  Konkurētspējas analīze uzņēmumā Apple   
3.1.  Par uzņēmumu   
3.2.  Nozares izvērtējuma M. Portera piecu spēku modelis   
3.2.1.  Datoru Tirgus   
3.2.2.  Viedtālruņu tirgus   
3.2.3.  Mūzikas pārdošana internetā   
3.3.  Konkurētspējīgās priekšrocības   
3.3.1.  Konkurētspējīgās priekšrocības ilgtspēja   
3.3.2.  Konkurētspējīgās priekšrocības radīšana   
3.3.3.  Konkurētspējīgās priekšrocības attīstīšana   
3.4.  Uzņēmuma SVID tabula pēc konkurētspējas analīzes datiem   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Izstrādājot darbu, autors secināja:
1. Konkurences vidi var izvērtēt, izmantojot M. Portera piecu spēku modeli.
2. Konkurētspējīgā priekšrocība ir vērtību veidojošās darbības un resursi, kas nodrošina rentabilitāti virs vidējā rentabilitātes līmeņa nozarē.
3. Konkurētspējīgās priekšrocības avoti ir uzņēmuma rīcībā esošie resursi un prasmes.
4. Pastāv četri elementi, kas var attīstīt konkurētspējīgo priekšrocību, izmantojot atšķirīgās prasmes: efektivitāte, kvalitāte, jaunievedumi un klientu vēlmju apmierināšana.
5. Veicot resursu auditu, tiek noteikts, kādi resursi pieejami uzņēmumam un kādā stāvoklī tie ir.
6. Prasmes ir nemateriālo resursu paveids, jo tās ir grūti izmērīt, ir grūti kopēt un atdarināt un parasti prasmes attiecina uz cilvēkiem.
7. Konkurētspējīgās priekšrocības attīstīšanas metodes ir metodes, ko jebkurš uzņēmums var lietot, lai attīstītu konkurētspējīgo priekšrocību, neatkarīgi no nozares, precēm vai pakalpojumiem, ko tas piedāvā.
8. Jaunievedumi ir pats svarīgākais elements konkurētspējīgās priekšrocības attīstīšanā, tādēļ tos var uzskatīt par uzņēmuma darbības veiksmes pamatelementu, jo mainīgajā ekonomiskajā situācijā jaunievedumi nodrošina uzņēmuma attīstību
9. Vairākiem ražotājiem pārdoto datoru skaits 2011.gadā salīdzinot ar 2009.gadu samazinājās, bet Apple pieauga par 2,7%.
10. Apple diferencē savu produktu ar zīmolu un kvalitāti, tas ir vienīgais uzņēmums no visiem minētiem tabulā, kas ražo gan pašus datorus, gan arī operētājsistēmu un programmatūru.
11. 16% speciālistu pasaules uzņēmumos, iPad jau pilnīgi aizvietoja portatīvo datoru un 54% gandrīz aizvietoja.
12. Viedtālruņu tirgū par līderiem var nosaukt 2 uzņēmumus – Samsung un Apple, pirmajām uzņēmumam tirgus daļa ir tikai par 0,1% lielāka.
13. Apple izmanto savus naudas līdzekļus, lai palīdzētu uzbūvēt jauniem uzņēmumiem ražotni, ka arī palīdz ražošanas procesā, apmaiņā pret kādas tehnoloģijas ekskluzīvu izmantošanu, kāda noteiktā laika periodā.

Darba autors izvirza sekojošus priekšlikumus:
1. Pievērst uzmanību korporatīviem klientiem, piedāvājot risinājumus ar augstāku drošību un labākām dokumentu pārvaldes sistēmas iespējām.
2. Apsvērt iespēju, izmantojot savu lielumu mūzikas pārdošanas tirgū, veidot servisu mūzikas klausīšanai internetā par mēneša maksu.
3. Palielināt valstu skaitu, kur tiek atvērti Apple veikali, piemērām, Krievijā, kur elektronikas tirgus ar katru gadu pieaug.
4. Izmantojot mobilo telefonu un planšetdatoru pārdošanas pieaugumu, piedāvāt programmatūras izstrādātājiem izvietot reklāmu savas programmas un saņemt no tā atskaitījumus.
5. Palielināt viena komponenta piegādātāju skaitu, lai nerastos situācija, kas līdzīga attiecībām ar Samsung, kad tiek sāktas tiesas prāvas un ir liela atkarība no tā paša uzņēmuma.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1323819
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register