Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:569143
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Mārketinga pētījumi    4
  Aptaujas anketa    6
  Rezultāti    7
  Diagrammas    8
  Datu analīze    9
  Firmas un uzņēmumi Liepājā, kas nodarbojas ar inženiertehniskajiem pakalpojumiem    10
  Secinājumi    13
  Izmantotie informācijas avoti    14
Extract

Vietai ir milzīga nozīme, jo sevišķi mūsdienās, kad tirgus ir pārsātināts ar precēm un pat nekā tāda, kālab būtu jābrauc cauri visai pilsētai. „Ģeogrāfiskais princips” ir vienkāršs – jātirgojas tur, kur atrodas patstāvīgais pircējs, nevis tur, kur kaut kādu iemeslu dēļ ērti būtu uzņēmuma vadītājam.
Reklāma (promotion)
Šajā punktā tiek izskatītas ne vien reklāmas, bet arī jebkuras citas iespējas preces virzīšanai tirgū. Pirmkārt tomēr reklāma, iespēja emocionāli vērsties pie patērētāja. Ir preces, kurās it kā ir jau ielikta šī spēja spēlēt uz jūtām, un ir tādas, kuras klients iegādājas, loģikas un veselā saprāta vadīts. Bet mēs tikpat esam un paliekam „emociju civilizācija” – 80% gadījumu cilvēks rīkojas emociju iespaidā, nereti pat spītējot veselajam saprātam.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1164587
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register