Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:754116
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.04.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 20 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisma galamērķis un tā veidošana    4
1.1.  Galamērķu tipi    4
1.2.  Tūristu piesaistes faktori    5
1.3.  Galamērķa plānošana    9
1.4.  Galamērķa tēla, zīmola nozīme un veidošana    10
2.  Metodika ārvalstu tūristu viedokļu izvērtēšanai    12
2.1.  Aptaujas metode un tās veidi    12
2.2.  Aptaujas anketa un tās struktūra    13
2.3.  Aptaujas izlase un tās veidošana    14
3.  Kurzeme un Kuldīga kā tūristu galamērķis    15
3.1.  Vispārīgs Kurzemes raksturojums    15
3.2.  Kurzemes piedāvātā tūrisma produkta raksturojums    16
3.3.  Vispārīgs Kuldīgas raksturojums    22
3.4.  Kuldīgas piedāvātā tūrisma produkta raksturojums    23
3.5.  Kurzemes un Kuldīgas tēls un zīmols, to izmantošana    28
4.  Kurzemes un Kuldīgas atpazīstamības izvērtējums ārvalstu tūristu vidū    32
  Secinājumi    39
  Priekšlikumi    40
  Izmantoto avotu saraksts    41
Extract

Secinājumi
1. Kurzeme saviem apmeklētājiem piedāvā ļoti plašu apskates objektu daudzveidību - piejūras pilsētas ar ostu teritorijām un koka ēkām, gleznainas viduslaiku pilsētiņas ar romantiskām un senām ieliņām un krodziņiem, kā arī ainaviskus dabas skatus.
2. Kurzeme piedāvā ļoti plašu naktsmītņu klāstu visdažādākajām gaumēm par vispiemērotāko cenu.
3. Kurzeme un Kuldīga kā galamērķis nav populāra ārzemju tūristu vidū, jo no aptaujātajiem respondentiem 80% dodas apskatīt tikai Rīgu, kā arī dzirdējuši par šiem reģioniem ir tikai 1/3 no kopējā respondentu skaita.
4. Kuldīgu dodas apskatīt ceļotāji, kuri Latvijā ir ieradušies uz vairāk kā 3 dienām, jo attālums no Rīgas līdz Kuldīgai ir pārāk liels.
5. Populārākie apskates objekti, apmeklējot Kurzemi, tika minēti Karosta, Ventspils promenāde, Hercoga Jēkaba kuģītis, Ventas rumba ar veco ķieģeļu tiltu, Velodiena Kuldīgā, „Dzīres Kuldīgā”, „Cinevilla” un Lemberga hūte.
6. Lai gan 2010. gadā Kuldīgā bija vērojams strauja tūristu skaita samazināšanās, tad kopš 2011. gada Kuldīgas apmeklētāju skaits vidēji pieauga pat par 34%, kas ir ļoti labs rādītājs.
7. Kuldīgas pilsētas vizītkarte ir vecpilsēta un Ventas rumba ar seno ķieģeļu tiltu, kas arī ir galvenais, kas tūristiem asociējas ar Kuldīgu un veido tās tēlu.
8. Kuldīga savu atpazīstamību ir ieguvusi veidojot unikālus un inovatīvus pasākumus, tādējādi ik gadu piesaistot vairāk tūristu.
9. Aptaujāto respondentu vidū par Kuldīgu ir dzirdējuši tikai tūristi no Lietuvas, kuri jau vienu reiz ir bijuši Kuldīgā, un par to uzzināja no draugu un radu ieteikumiem, kā arī tūrisma aģentūrās.
10. Galvenās aktivitāte, kuras piesaistītu ceļojumam uz Kurzemi un Kuldīgu, ārvalstu tūristu vidū ir apskates ekskursijas, militārais tūrisms un kultūras pasākumu apmeklējums.
11. Visbiežāk izmantotie informācijas avoti informācijas iegūšanai par ceļojumu ir draugu un radu ieteikumi, kā arī internets, tāpēc ar tūrisma nozarei saistītajiem uzņēmumiem Kuldīgā un Kurzemē ir jārūpējas, lai ikkatrs tūrists būtu apmierināts ar ceļojumu un sniegtajiem pakalpojumiem.
12. Kuldīgas novada pašvaldība un Kuldīgas tūrisma attīstības centrs ļoti aktīvi darbojas, lai veicinātu Kuldīgas atpazīstamību ārvalstu tūristu vidū, kā arī lai piesaistītu vietējos iedzīvotājus.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register