Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:596735
 
Evaluation:
Published: 14.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Extract

Sadarbība ar populāriem lietotājiem: Mūsdienās daudzu lietotāju pirkumu lēmumi ir balstīti pēc tam, kad viņi redz ietekmīgus cilvēkus izmantojot šo produktu, kuriem viņi seko. Tāpēc ļoti noderīga var būt sadarbība ar populārākajiem lietotājiem, kuriem ir milzīgs sekotāju daudzums un acīmredzama ietekme uz apkārtējiem. Ir svarīgi izvēlēties pareizo industrijas lietotāju, tādu kuram ir konkrētajam biznesam atbilstoša auditorija. Šī stratēģija var ilgtermiņā attīstīt noturīgu zīmola atpazīstamību un tā mērķu sasniegšanu.
Ievietojot lietotāju fotogrāfētus fotoattēlus: sekotājiem patīk redzēt kaut ko atšķirīgu un autentisku. Lietotāju fotogrāfēti fotoattēli var palīdzēt radīt šo atšķirību, kas piesaistīs auditoriju. Atlasot fotoattēlus, kas papildina konkrētā zīmola tēlu, konkrētajai auditorijai piemērotus fotoattēlus, un vissvarīgāk, kas atbilst jūsu zīmola uzskatiem un vēstījumam.
Izveidojot hashtag: hashtags palīdz ātri iesaistīties. Izveidojot firmas zīmi, klienti to iz-manto, publicējot saturu, kas saistīts ar konkrēto zīmolu. Ar hashtag lietotājiem ir vieglāk atrast ar zīmolu saistītus fotoattēlus. Kad lietotāji savos ierakstos izmanto kāda cita tagu, tas ietekmē viņu zīmolu, dodot plašāku sasniedzamību no auditorijas, kura tika dota no cilvēka, kurš ietagoja otru. Lai izveidotu unikālu hashtag, var izmantot konkrētā zīmola saukli vai jebko citu, kas atbilst šim zīmolam.
Ziņot cilvēkiem par viņiem ienterisētām precēm un pakalpojumiem: Pārmērīgu ziņu sūtīšana ir neveselīga zīmola mārketingā. Ziņu došana par iegādāto vai ienterisēto preci ir fantastisks veids kā likt saviem potenciālajiem pircējiem palikt mierīgiem un uzticēties processam. Tikai tas ir jāmāk saba-lansēt, lai neaizbiedētu klientu (Osman, 2018).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register