Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,33 (11%)
Discounted price*:
2,66
Purchase
Add to Wish List
ID number:477281
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2014.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Uzņēmuma raksturojums    3
  Mārketinga komunikācijas metodes un to platformas    6
  Interaktīvās tirdzniecības izmantošanas iespēja un efektivitāte produktu izplatīšanas procesā    11
  Priekšlikumi    13
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Priekšlikumi
1. Uzņēmums izmanto visas mārketinga komunikācijas metodes, taču tikai dažas platformas. Var saskatīt divas tendences – produkta realizācijai uzņēmums īsteno tiešo mārketingu, bet visas pārejās mārketinga komunikācijas metodes ir vairāk vērstas un atpazīstamības un uzticības veicināšanu. Varētu teikt, ka šeit ir arī apgrozījuma palielināšanas potenciāls. Kā jau iepriekš minēts, uzņēmums varētu izmantot interaktīvo mārketingu apgrozījuma palielināšanai, iknedēļas jaunumu e-pastiem pievienojot vienkārši jautājumu, vai Ziemassvētku dāvanas jau nopirktas draugu radinieku bērniem. Septembra vidū tas varētu būt jautājums, vai jau ir saskārušies ar pirmajām problēmām, kad vecāki nevar palīdzēt bērniem un piedāvāt iespēju pasūtīt mācību palīgmateriālus. Šīs idejas ieviešana neprasa lielus finansiālos vai laika resursus, tāpēc pirmie šādi e-pasti varētu jau tikt izsūtīti septembra otrajā nedēļā.
Tāpat arī attiecībā uz printēto reklāmu, veidojot 2016.gada materiālus, apgrozījumu varētu palielināt, pievienojot saprotamas instrukcijas, kā uzņēmuma produkciju pasūtīt un kur griezties, ja kāda ģimene vēlas redzēt produkta demonstrāciju.
2. Uzņēmuma produkcija ir mācību grāmatas. Līdz šim uzņēmuma mārketinga komunikācija ir vērsta galvenokārt uz patērētājiem, ne uz citām institūcijām un uzņēmumiem. Amerikas Savienotajās Valstīs milzīgs potenciāls būtu privātās skolas – bērnudārzi, sākumskolas, pamatskolas un vidusskolas. Uzņēmuma produkts ir ļoti labs un ar augstu pievienoto vērtību, tāpēc vislabākā pieeja šeit arī būtu tiešais mārketings. Tā kā vasara nebūtu labākais laiks, lai dotos pie privātskolu pārstāvjiem, jo parasti visi ir atvaļinājumā, tad uzņēmumam vislabāk būtu izmantot profesionālus pārdevējus un doties pie skolām pavasarī (aprīlis, maijs), lai nodibinātu attiecības un iepazīstinātu ar produktiem. Lai īstenotu šo ideju ir vajadzīgs piesaistīt pārdevējus un apmācīt viņus. Labākais laiks, kad to sākt darīt ir 2016.gada janvāris, kas nodrošinātu to, ka līdz pavasarim ir pietiekami ilgs laiks, lai sagatavotu pārdevējus un 2016.gada aprīlis un maijs būtu laiks, kad tiktu veiktas pirmās prezentācijas privātskolu pārstāvjiem.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketinga komunikācijas analīze pārdošanas uzņēmumā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/477281

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register