Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,85 (17%)
Discounted price*:
4,14
Purchase
Add to Wish List
ID number:554724
Evaluation:
Published: 16.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Tirgus analīze    3
1.1.  Uzņēmuma A/S „Laima” apraksts    3
1.2.  Uzņēmuma A/S „Laima” makrovides analīze    5
1.3.  Tirgus raksturojums, lielums, attīstība    6
1.4.  SVID (SWOT) analīze    7
2.  Konkurences un konkurentu analīze    11
3.  Uzņēmuma iekšējā analīze    16
3.1.  Segmentēšana    16
3.2.  Mārketinga mix elementi pēc to svarīguma pakāpes    17
3.3.  Produkts    17
3.4.  Cena    20
3.5.  Sadale    21
3.6.  Virzīšana    21
4.  Misija, vīzija,mērķi, stratēģijas    24
5.  Plāns stratēģiju realizēšanai    25
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Bibliogrāfiskais saraksts    31
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. „Laima” – Latvijas saldumu leģenda.
2. A/S „Laima” kopā ar A/S „Staburadze” ir lielākais saldumu ražošanas koncerns Baltijā.
3. „Laima” ir spēcīgs zīmols, kas nes Latvijas vārdu ne tikai Baltijā, bet visā pasaulē.
4. Uzņēmums aktīvi eksportē savu produkciju. 1/3 produktu tiek eksportēta.
5. A/S „Laima” ir augsta ražošanas izmaksu efektivitāte.
6. „Laimas” galvenie konkurenti ir „Kraft Foods”, „Cadbury”, „Fazer”, „Vilniaus Pergale”, „Kalev”.
7. „Laimas” galvenais ierocis cīņā ar konkurentiem ir kvalitāte.
8. „Laimas” tirgzinību stratēģija mērķtirgū ir diferencētas tirgzinības.
9. „Laima” seko savu patērētāju vajadzībām un vēlmēm, kā arī jaunākām saldumu ražošanas tendencēm, un piedāvā jaunus produktus.
10. „Laimas” šokolāde atrodas sava dzīves cikla brieduma posmā.
11. „Laimas” produktiem ir demokrātiskas, konkurētspējīgas cenas.
12. Uzņēmumam A/S „Laima” ir tradicionālie sadales kanāli.
13. „Laimas” produktu (it īpaši šokolādes) reklāma pieder pie dzīvesveida reklāmas.
14. „Laima” stimulē realizāciju, izmantojot dažādas loterijas un atlaides.
15. Uzņēmumam „Laima” ir ļoti laba reputācija, daļēji pateicoties labām sabiedriskām attiecībām.
16. „Laima” realizē personisko apkalpošanu savos firmas veikalos.
17. Uzņēmuma galvenie mērķi: nostiprināt tirgus līdera pozīciju Baltijā, palielināt „Laimas” preču zīmes nozīmi, attīstīt spēcīgu un dažādotu produktu portfeli, uzlabot ražošanas izmaksu efektivitāti.
18. Lielākā daļa uzņēmuma peļņas tiek novirzīta attīstībai.
19. Valsts var atbalstīt A/S „Laima” ar eksporta veicināšanas programmu.
20. „Laima” pievērš tūristu uzmanību.
21. Uzņēmumam ir iespējas attīstīties.

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/554724

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register