Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:320300
 
Evaluation:
Published: 12.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
1.1.  Jaunie mediji    4
1.2.  Jauno mediju izmantošana jauniešu vidū    4
1.3.  Lietojuma un apmierinājuma teorija    5
2.  METODOLOĢISKĀ DAĻA    6
2.1.  Anketas izveide    6
2.2.  Anketēšana    7
3.  EMPĪRISKĀ PĒTĪJUMA DAĻA    8
3.1.  Mediju lietošanas paradumi janiešu vidū    8
  SECINĀJUMI    9
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    10
  PIELIKUMS    11
Extract

Uz jautājumu par masu mediju izmantošanas nolūkiem, šajā jautājumā varēja likt viarākus atbilžu variantus, bet šim pētījumam man derēja viena atbilde, lai noskaidrotu, kam galvenokart tiek paredzēti jaunie mediji, uz šo jautājumu jaunieši atbildēja, ka tie izmanto jaunos medijus galvenokārt izklaidei (36%) un mācībām (25%), tāpat arī liela daļa respondentu (31%) atbildēja ka medijus izmanto saziņai un 8% izmanto lai iegūtu informāciju, ziņas. Cik stundas jaunieši pavada izmantojot masu medijus, viss populārākā atbilde bija no 4-6 stundām un visspieejamākais masu medijs jauniešiem ir televīzija un internets.
Uz jautājumu: “ ar kuru masu meidju Jūs iegūstat visvairāk informācijas”, joprojām atbildēs dominēja internets un aiz tā televīzija, preses izdevumus principā lasa minimāla daļa no respondentiem.

SECINĀJUMI
Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kādi ir jauniešu mediju izmantošanas paradumi. Ar anketēšanas palīdzību to ir izdevies noskaidrot, tikkai noskaidroti iemesli kāpēc tiek patērēts tieši šis medijs un noskaidroti kopīgie paradumi.
Esmu izsecinājis, ka internetu ikdienā izmanto gandrīz visi jaunieši, pārsvarā mācībām un izklaidei,kā arī saziņai. Internets ir nomainījis televīziju, galveno kārt, jo tājā ir interneta televīzijā un ziņas internetā var iegūt neierobežotā laikā, preses izdevumi arī ir nomainīti galveno kārt interneta ērtuma dēļ. Jaunie mediji tiek patērēti ļoti daudz un to var izmērīt laikā, ko cilvēki pavada virtuālajā realitātē. Rezultāti mani nepārsteidz, tehnoloģijas attīstās un uz šo tehnoloģiju attīstības var ietaupīt, gan laika ziņā, gan līdzekļu ziņā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register