Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:764833
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Anotācija angļu valodā    4
  Ievads    5
1.  Uzņēmuma vēsture    6
2.  Indivīds organizācijā    7
2.1.  Individuālpsiholoģiskās īpatnības    7
2.1.1.  Temperaments    7
2.1.2.  Spējas    8
2.1.3.  Motivācija    9
3.  Vadītāja un darbinieku savstarpējās attiecības    12
3.1.  Līderis    12
3.2.  Vadības stili    13
4.  Klientu tipi    5
5.  Organizāciju kultūra    17
5.1.  Organizācijas dizains un telpu izkārtojums    17
5.2.  Darbinieku ārējais izskats un izturēšanās    17
5.3.  Rituāli un ceremonijas    18
5.4.  Organizācijas tēla veidošana    18
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Pielikumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

. Uzņēmuma vēsture
M. Šķilas i/u “Monta M&A” dibināts 1999. gada 4. janvārī. 1999. gada 15. aprīlī tika atvērts veikals Liepājā, Brīvības ielā 11.
Uzņēmums nodarbojas ar sporta preču pārdošanu, un tas ir vienīgais vācu firmas “Adidas” pārstāvis Liepājā. Uzņēmumā strādā 5 darbinieki – veikala vadītāja, 2 pārdevējas, grāmatvede un šoferis.
Uzņēmumam 4 gadu laikā ir izdevies sasniegt visai augstus rezultātus, t.i. arvien pieaugošais pastāvīgo klientu skaits un ar katru gadu būtiski augošais apgrozījums, neskatoties uz pastāvošajiem konkurences apstākļiem. Lai palielinātu savas uzņēmējdarbības efektivitāti un vēl straujāku attīstību, bija nepieciešams uzzināt un izanalizēt klientu vēlmes, tāpēc 2003. gada janvārī tika uzsākta klientu aptauja ar anketu palīdzību. Pēc šī projekta tika detalizēti apskatīti un izanalizēti visi uzņēmuma trūkumi un priekšrocības. Tika ieviesti vairāki jauninājumi gan klientu apkalpošanā, gan veikala dizainā un izkārtojumā. Kā viens no uzņēmuma galvenajiem trūkumiem tika minēts veikala atrašanās vieta – tālu no pilsētas centra. Saprotams, ka šo trūkumu ir grūti novērst, bet situācija būtiski mainījās līdz ar lielveikala “Citymarket” atvēršanu.
Sākotnēji uzņēmums vairāk nodarbojās ar produkcijas reklamēšanu un pēc iespējas lielākas peļņas iegūšanu, mazāk pievēršot uzmanību uzņēmuma mikroklimata veidošanai un klientu izpētei. Bet laika gaitā, nostiprinot savas pozīcijas tirgū, tika izstrādātas metodes gan klientu apkalpošanā, gan personāla vadīšanā.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register