Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:315998
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Personālvadība uzņēmumā un darbinieku novērtēšana – problēmu stūrakmens

Pēc autora domām tieši personāls ir viens no galvenajiem faktoriem uzņēmuma veiksmīgām attiecībām ar patērētāju, tādējādi tā izveidei, motivēšanai un kontrolei būtu jāpievērš liela vērība no uzņēmuma vadības puses. Nepietiekoša uzmanības pievēršana personāla jautājumiem šķeļ uzņēmuma tēlu kopumā, jo pat viena darbinieka negatīva attieksme pret uzņēmumu vai neapmierinātība ar darbu, rada barjeras attiecībās ar patērētāju, kas nepaliek bez ievērības. Pēc autora domām Latvijas uzņēmumu neizpratne par personāla nozīmi, ir viens no galvenajiem faktoriem esošo problēmu izveidē, tādējādi svarīgi būtu ne vien to apzināt, bet arī risināt. Personāla novērtēšana, situācijas izvērtēšana ir viens no pirmajiem soļiem uz problēmu risināšanu, tādējādi aplūkosim svarīgākos personāla novērtēšanas faktorus.
Uzņēmuma un patērētāju attiecību viens no galvenajiem stūrakmeņiem ir neziņa un pieredzes trūkums par tirgu un tā dalībniekiem. Pēc autora domām ļoti svarīgs faktors situācijas uzlabošanai ir kvalificētu un izglītotu darbinieku esamība, kuri gan pārzinātu esošo situāciju, gan spētu tajā rīkoties, tomēr pēdējo gadu tendences nav Latvijai labvēlīgas. Šī iemesla dēļ autors ielūkosies cilvēkresursu plānošanā un kvalificēta kolektīva veidošanā, lai tādējādi spētu izvairīties no problēmu veicinošiem faktoriem. Lai arī pasaulē un Latvijā attīstās tehnoloģijas un to izmantošana uzņēmējdarbībā, tomēr joprojām cilvēks ir un paliek uzņēmējs no vienas puses un patērētājs no otras puses.
Mūsdienās lielākā daļa veiksmīgu un uz pakalpojumiem orientētu uzņēmumu par galveno virzītāja faktoru ir noteikuši darbiniekus jeb personālu, jo tieši no viņa darbībās ir atkarīga uzņēmuma saikne ar patērētāju, tādējādi arī uzņēmuma spēja pastāvēt. Līdz ar to arvien lielāka vērība tiek veltīta darbinieku atlasei un apmācībai atbilstoši katra uzņēmuma specifikai. Izglītots un zinošs darbinieks spēj daudz veiksmīgāk darboties uzņēmuma interesēs un palīdzēt sasniegt izvirzītos mērķus.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,27 €
Work pack Nr. 1179530
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register