Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:109441
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MĒRĶTIRGUS UN TĀ RAKTUROJOŠĀS PAZĪMES    4
2.  LMT PIEDĀVĀTIE MOBILO SAKARU PIESLĒGUMU VEIDI UN TO MĒRĶGRUPU RAKSTUROJUMI    5
2.1.  Vietējais pieslēgums    5
2.2.  Vietējais pieslēgums +    6
2.3.  Starptautiskais pieslēgums    6
2.4.  Piezvani man    7
2.5.  Biznesa pieslēgums    8
2.6.  Formula    9
2.7.  Mājas mobilais    10
2.8.  OKarte    10
3.  LMT MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS    12
  SECINĀJUMI    15
Extract

1. MĒRĶTIRGUS UN TĀ RAKTUROJOŠĀS PAZĪMES
Mērķtirgus ir novērtēts un atlasīts pircēju segments (segmenti), kurā uzņēmums plāno pārdot savus produktus un veikt mārketinga pasākumus.2
Mārketinga komunikāciju plānošanas procesā ietilpst mērķgrupu pazīmju noteikšana, kas ļauj veidot efektīvas mārketinga komunikācijas. Pircēju mērķgrupu noteikšanas pazīmes iedala sekojoši:
ģeogrāfiskās un demogrāfiskās;
sociāli ekonomiskās;
kultūras un nacionālās;
personiskās īpašības;
rīcības tirgū īpatnības.
Autores uzskata, ka mobilo telefonu pieslēguma jomā mērķgrupu raksturošanai par nozīmīgākajām var uzskatīt šādas pazīmes:
ienākumu līmenis - raksturo, kādu pieslēguma veidu var atļauties lietotājs;
nodarbošanās – vismaz daļēji parāda to, cik bieži mobilais telefons ir jālieto darba vajadzībām, problēmu risināšanai, organizēšanai utt.;
mobilitāte – cik bieži patērētājs dodas uz ārvalstīm vai uztur kontaktus ar cilvēkiem ārvalstīs;
raksturs – cik ļoti cilvēkam patīk runāt pa telefonu utt.;
izvēles kritēriji – LMT sevi tirgū pozicionē kā kvalitatīvāko mobilo sakaru nodrošinātāju Latvijā;
lojalitātes pakāpe – uzticība noteiktam mobilo sakaru operatoram, pieslēguma veidam utt.

2. LMT PIEDĀVĀTIE MOBILO SAKARU PIESLĒGUMU VEIDI UN TO MĒRĶGRUPU RAKSTUROJUMI
LMT piedāvā dažādus pieslēguma veidus, kas atšķiras pēc pieejamajām pakalpojuma īpašībām un attiecīgi tiek orientēti dažādām lietotāju grupām. Pieslēguma mērķgrupu noteikšanai galvenokārt tiek izmantotas iepriekš minētās pazīmes. Darba turpinājumā sīkāk tiks apskatīti dažādi LMT pieslēguma veidi, to piedāvātās iespējas, kā arī tiks raksturota katra pieslēguma mērķgrupa.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1134278
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register