-
Reklāma, tās ietekme uz uzņēmuma efektivitāti
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
1. | Tēmas teorētisks pamatojums | 3 |
1.1. | Reklāma | 3 |
1.1.1. | Reklāmas evolūcija | 3 |
1.1.2. | Reklāma - neatņemama marketinga daļa | 3 |
1.1.3. | Reklāma un tās nozīme preces virzīšanā | 5 |
1.1.4. | Pamatsecinājumi | 5 |
1.2. | Preces virzīšana uz ārvalstu tirgu | 6 |
2. | Uzņēmuma SIA „TONUS ELAST” ārējās vides analīze | 8 |
2.1. | Uzņēmuma darbības reģioni | 8 |
2.2. | Pamatkonkurentu reklāmas darbības analīze Krievijas un Ukrainas tirgos | 8 |
3. | Uzņēmuma „Tonus Elast” iekšējās vides analīze | 11 |
3.1. | Pamata finansu informācija | 11 |
3.2. | Reklāmas darbības analīze ārvalstu tirgos | 12 |
3.2.1. | Video reklāma | 13 |
3.2.2. | Ārējā reklāma | 13 |
3.2.3. | Drukas reklāma | 14 |
3.2.4. | Internet reklāma | 14 |
3.2.5. | Veicamās reklāmas pārbaude | 14 |
4. | Kompānijas “Tonus Elast” reklāmas pamatgrūtības un ieteikumi tās pilnveidošanai | 16 |
4.1. | Sistemātiska pieeja | 16 |
4.2. | Fokusēšanas stratēģija | 16 |
Nobeigums | 18 | |
Literatūras saraksts | 19 |
Reklāma – tas ir bizness, un reklāma – tā ir biznesa daļa. Kompānijas, kuru mērķis ir peļņas iegūšana no preču un pakalpojumu realizācijas, izmanto instrumentu, saucamu par reklāmu, lai savu uzrunu nonestu līdz patērētājiem.
Reklāmas nozīme vislabākajā nozīmē atklājas pārražošanas likumā, kas apgalvo, ka ekonomikā, kura ražo vairāk preču un pakalpojumu, nekā tie var būt patērēti, reklāma nodrošina patērētājus ar informāciju par izvēles alternatīvām, bet priekš ražošanas veido labvelīgākus konkurences cīņas kārtošanas nosacījumus.
Tomēr reklāma nav panaceja un nevar būt izmantota kā nepārtraukts līdzeklis. Efektīva reklāma prasa pareizu, mērķtiecīgu pieeju. Tā ir efektīva tikai tādā gadījumā, ja ietverta kopējā produkcijas radīšanas procesā un tās virzīšanā patērētājam. Pastarpināti, epizodoski reklāmas pasākumi ir nepietiekami efektīvi pat pie to augstas kvalitātes.
Mūsdienu globalizācijas nosacījumos var atrast maz kompāniju, kuras strādā vienatnē. Preces un pakalpojumi tiek ražoti un iziet tirgos pa visu psauli. Tāpēc arvien vairāk kompāniju apskata pasauli kā potenciālu tirgus noietu. Tādā veidā reklāmas attīstības un pilnveidošanas tēma ārvalstu tirgos kļūst arvien aktuālāka.
Diplomdarba mērķis ir uzņēmuma reklāmas darbības teorētisko aspektu izpēte pie preces virzīšanas ārvalstu tirgū, to pielietošana pastāvošā uzņēmuma darba praktiskai analīzei un ieteikumu izstrāde dotās darbības pilnveidošanai.
Dotā mērķa sasniegšanai tika noteikti sekojoši uzdevumi:
Izpētīt reklāmas jēdzienu;
Iepazīties ar pamatlēmumiem, kurus uzņēmums pieņem izejai ārvalstu tirgū, liekot pamatuzsvaru uz Virzīšanas un reklāmas pasākumiem;
Izanalizēt ārējo uzņēmuma “Tonus Elast” vidi, sīki apskatot konkurentus un viņu Virzīšanas stratēģijas;…
Reklāmas definējums, īss ieskats attīstības vēsturē. Reklāma uzņēmuma mārketinga darbības kontekstā - uz konkrēta uzņēmuma piemēra. Secinājumi un ieteikumi reklāmas darbības uzlabošanai
- Motivācijas sistēmas efektivitātes novērtēšana uzņēmumā
- Pakalpojumu organizēšana uzņēmumā
- Reklāma, tās ietekme uz uzņēmuma efektivitāti
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Motivācijas sistēmas efektivitātes novērtēšana uzņēmumā
Research Papers for university21
-
Pakalpojumu organizēšana uzņēmumā
Research Papers for university15
-
Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university26
-
Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana uzņēmumā SIA "X"
Research Papers for university11
-
Nodokļu izmaiņu ietekme uz uzņēmuma attīstību
Research Papers for university22