Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:899227
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Tēmas teorētisks pamatojums    3
1.1.  Reklāma    3
1.1.1.  Reklāmas evolūcija    3
1.1.2.  Reklāma - neatņemama marketinga daļa    3
1.1.3.  Reklāma un tās nozīme preces virzīšanā    5
1.1.4.  Pamatsecinājumi    5
1.2.  Preces virzīšana uz ārvalstu tirgu    6
2.  Uzņēmuma SIA „TONUS ELAST” ārējās vides analīze    8
2.1.  Uzņēmuma darbības reģioni    8
2.2.  Pamatkonkurentu reklāmas darbības analīze Krievijas un Ukrainas tirgos    8
3.  Uzņēmuma „Tonus Elast” iekšējās vides analīze    11
3.1.  Pamata finansu informācija    11
3.2.  Reklāmas darbības analīze ārvalstu tirgos    12
3.2.1.  Video reklāma    13
3.2.2.  Ārējā reklāma    13
3.2.3.  Drukas reklāma    14
3.2.4.  Internet reklāma    14
3.2.5.  Veicamās reklāmas pārbaude    14
4.  Kompānijas “Tonus Elast” reklāmas pamatgrūtības un ieteikumi tās pilnveidošanai    16
4.1.  Sistemātiska pieeja    16
4.2.  Fokusēšanas stratēģija    16
  Nobeigums    18
  Literatūras saraksts    19
Extract

Reklāma – tas ir bizness, un reklāma – tā ir biznesa daļa. Kompānijas, kuru mērķis ir peļņas iegūšana no preču un pakalpojumu realizācijas, izmanto instrumentu, saucamu par reklāmu, lai savu uzrunu nonestu līdz patērētājiem.
Reklāmas nozīme vislabākajā nozīmē atklājas pārražošanas likumā, kas apgalvo, ka ekonomikā, kura ražo vairāk preču un pakalpojumu, nekā tie var būt patērēti, reklāma nodrošina patērētājus ar informāciju par izvēles alternatīvām, bet priekš ražošanas veido labvelīgākus konkurences cīņas kārtošanas nosacījumus.
Tomēr reklāma nav panaceja un nevar būt izmantota kā nepārtraukts līdzeklis. Efektīva reklāma prasa pareizu, mērķtiecīgu pieeju. Tā ir efektīva tikai tādā gadījumā, ja ietverta kopējā produkcijas radīšanas procesā un tās virzīšanā patērētājam. Pastarpināti, epizodoski reklāmas pasākumi ir nepietiekami efektīvi pat pie to augstas kvalitātes.
Mūsdienu globalizācijas nosacījumos var atrast maz kompāniju, kuras strādā vienatnē. Preces un pakalpojumi tiek ražoti un iziet tirgos pa visu psauli. Tāpēc arvien vairāk kompāniju apskata pasauli kā potenciālu tirgus noietu. Tādā veidā reklāmas attīstības un pilnveidošanas tēma ārvalstu tirgos kļūst arvien aktuālāka.
Diplomdarba mērķis ir uzņēmuma reklāmas darbības teorētisko aspektu izpēte pie preces virzīšanas ārvalstu tirgū, to pielietošana pastāvošā uzņēmuma darba praktiskai analīzei un ieteikumu izstrāde dotās darbības pilnveidošanai.
Dotā mērķa sasniegšanai tika noteikti sekojoši uzdevumi:
Izpētīt reklāmas jēdzienu;
Iepazīties ar pamatlēmumiem, kurus uzņēmums pieņem izejai ārvalstu tirgū, liekot pamatuzsvaru uz Virzīšanas un reklāmas pasākumiem;
Izanalizēt ārējo uzņēmuma “Tonus Elast” vidi, sīki apskatot konkurentus un viņu Virzīšanas stratēģijas;…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register