Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:637965
 
Evaluation:
Published: 05.12.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS    4
1.  REKLĀMA    6
1.1.  Reklāmas mērķi    6
1.1.  Reklāmas mērķa auditorija    8
1.2.  Reklāmas līdzekļu izvēle    9
1.2.2.  Reklāma presē    9
1.2.1.  Audio reklāma    11
1.2.2.  Reklāma televīzijā    11
1.2.3.  Reklāma internetā    12
1.2.4.  Vides reklāma    12
1.2.5.  Pasts    13
1.2.6.  Izstādes un prezentācijas    13
1.2.7.  Reklāma tirdzniecības vietā    14
1.3.  Reklāmas budžets    14
2.  REKLĀMAS IZPĒTE SIA “XXL”    17
2.1.  Mērķu izvirzīšana    17
2.2.  Mērķa auditorija    17
2.1.  Reklāmas līdzekļu izvēle    18
2.2.  Reklāmas budžets    20
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    23
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    25
Extract

Studiju darbs “Reklāmas izpēte SIA “XXL”” ir rakstīts mācību priekšmetā “Tirgzinība”. Darbs ir uzrakstīts latviešu valodā. Studiju darba apjoms ir divdesmit piecas lappuses, un tas ietver vienu tabulu un piecus attēlus. Darba tapšanā izmantoti piecpadsmit literatūras avoti – LR likums, grāmatas, tai skatā arī divi ārzemju autoru darbi, lekciju izdales materiāls, internets. Darbs ietver divus pielikumus – LR reklāmas likumu un starptautiskā izstāžu centra “Ķīpsala” izstāžu grafiku 2003.gadam.
Darba teorētiskajā daļā tiek aprakstīti reklāmas mērķi, reklāmas mērķa auditorija, reklāmas līdzekļu izvēle, kā arī daļa no reklāmas līdzekļiem sīkāk – ar to priekšrocībām un mīnusiem salīdzinot ar citiem reklāmas līdzekļiem, kā arī tiek izmantoti attēli lai ilustrētu atsevišķus reklāmas līdzekļus un reklāmas budžets no teorētiskiem aspektiem.
Savukārt darba praktiskajā daļā, balstoties uz augstāk minēto teorētisko bāzi, tiek aprakstīta jaundibināmās SIA “XXL” reklāmas kampaņa. Tiek izvirzīti reklāmas mērķi, raksturota uzņēmuma piedāvātās preces mērķa auditorija, pamatota reklāmas līdzekļu izvēle, dota ilustrācija SIA reklāmas plakātam un apskatīts reklāmas kampaņas budžets ar visām izdevumu pozīcijām, un pamatojumu, kāpēc tās ir nepieciešamas.
Mūsdienās tikai nedaudzi komercuzņēmumi spēj veiksmīgi eksistēt un darboties bez reklāmas. Daudzas nozares izjūt vajadzību operatīvi informēt patērētāju. Un šo vajadzību apmierina vesels reklāmas organizāciju tīkls.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register