4. Radošais plāns
Reklāmas norises laiks bija no 01.12.13.-26.12.13., kad tikko sācies Adventes laiks, cilvēki sāk plānot Ziemassvētkus un grasās apdāvināt savus mīļos un tuvos. Reklāmas kampaņas radošā idejas galvenā doma ir saistīta ar apdāvināšanu un mīlestības izrādīšanu tuvajiem cilvēkiem.
Audio reklāmas rullīti, kuru atskaņoja radiostacijās „Latvijas Radio 2” un „SKONTO” ierunāja aktieris Artūrs Skrastiņš un ierunātā reklāma ir šāda: „Ja vēlaties kādu savaldzināt, viss, kas jums jādara ir jāprot taisīt saldumus..ja to nemākat, tad ir jāņem palīgā kāds, kurš to prot.. Skrīveru Saldumi. ASPASIA Premium saldumi spēs savaldzināt ikvienu. Priecīgus Ziemassvētkus vēlot – Jūsu Skrīveru Saldumi.” Reklāmas teksts tiek balstīts uz pasaku - „Reiz senos laikos dzīvoja skaistā Princese Aspasia, kurai bija ļoti daudz pielūdzēju. Visi zināja, ka princesei garšo saldumi, tādēļ ko nu kurš, bet visi centās iegūt viņas sirdi dāvinot viņai saldumus. Uz tiem gan viņa bija izvēlīga, tomēr priekšroku deva veselīgām lietām un, galvenokārt – šokolādei. Ilgu laiku nevienam viņas apjūsmotājam neizdevās iepatikties princesei Aspasiai, taču kādu dienu princis no Skrīveru karaļvalsts aizveda princesei saldumus, kādus viņa vēl nekad nebija nogaršojusi. Tie bija augļi un marcipāns šokolādē – gardumi, kurus vēl neviens nebija iedomājies uztaisīt. Tā nu, nogaršojusi šos saldumus, Aspasia atplauka un nolēma doties līdzi princim uz Skrīveru karaļvalsti un atvērt saldumu veikalu, lai ikviens pagaršotu šos saldumus un iemīlētos.”
…