Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:713513
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Reklāmas būtība   
2.  Reklāmas vēsture   
3.  Reklāmas mērķi un uzdevumi   
4.  Reklāmas līdzekļi   
5.  Reklāma praksē   
5.1.  Veikalu tīkls „Rimi”   
5.2.  Mobilo sakaru priekšapmaksas karte „Zelta Zivtiņa”   
5.3.  Mobilo sakaru operators „Tele2”   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
Extract

Secinājumi
• Reklāmas attīstībai meklējami seni aizsākumi. Ziņas par reklāmu meklējamas jau pirmatnējos rakstiskajos dokumentos. Reklāmai ir sena vēsture.
• Reklāmas mērķis ir atstāt psiholoģisku iespaidu uz potenciālo produkta/ pakalpojuma pircēju.
• Reklāmas izplatība attīstās arvien straujāk. Arvien vairāk masu medijos parādās reklāmas.
• Reklāma ir visur- masu medijos, uz ielas, arī etiķete uz produkta ir reklāma.
• Arī reklāmai ir modes tendences- cits citam seko līdz, it sevišķi vienas nozares pārstāvji.
• Reklāmas formu un tehnisko līdzekļu sfēru daudzveidība paver plašas iespējas dažādu pieeju izmantošanā.
• Reklāmas kampaņām tiek atvēlēti lieli līdzekļi. Bet ja līdzekļi neattaisnotu mērķus, tad tos neieguldītu.
• Gandrīz puse no reklāmām tiek raidītas televīzijā, attiecīgi cenas ir krietni dārgākas nekā citi reklāmas veidi.
• Ir novērojami līderi Latvijas reklāmdevēju starpā. Aptaujas un arī sociālo pētījumu rezultātā par tādu ir kļuvis Tele2.
• Pirms reklāmas veidošanas ir skaidri jāizvirza reklāmas mērķi un uzdevumi. Reklāmas izstrāde var būt laikietilpīgs process.
• Latvijā, produkta/ pakalpojuma virzīšanai, reklāma spēlē galveno lomu.
• Laba reklāma IR garants produkta virzībai tirgū.
• Reklāma masu mēdijos veicina noieta preču tirgus attīstību, rezultātā uzņēmēja ieguldījumi reklāmā atmaksājas, un tiek iegūta lielāka peļņa, kas arī ir galvenais mērķis pēc preču reklamēšanas.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1238206
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register