Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:837962
 
Evaluation:
Published: 02.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KOMPĀNIJAS APRAKSTS    4
2.  PRODUKTA RAKSTUROJUMS    5
2.1.  Produkta dzīves cikls    6
2.2.  Diferenciācijas līmenis    6
2.3.  Produkta pozīcija tirgū    7
3.  REKLĀMAS MĒRĶI    9
4.  REKLĀMAS RADOŠĀ STRATĒĢIJA    10
4.1.  Mērķa tirgus    10
4.1.1.  Patērētāju rīcības modelis    11
4.2.  Mēdija izvēle    13
4.3.  Reklāmas mērķi, veids un objekti    14
4.4.  Teksta stratēģija un taktika    16
4.4.1.  Ziņojuma un teksta analīze    18
5.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    21
6.  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    22
Extract

Šī darba mērķis ir reklāmas radošā darba plāna izstrāde SIA „AVG grupa“ Thermopal produktam, kā arī formulēt konkrētu mēŗķi reklāmas kampaņai un konkrētam sludinajumam, izstrādāt šo sludinājumu. Šīs kompānijas produktu izvēlējos, jo labi pārzinu uzņēmuma darbīabs specifiku kā arī pārzinu konkrēti minēto produktu, kā arī pārzinu uzņemuma klientus, kas tieši tiem ir svarīgākais un kādas ir šo klientu vēlmes un vajadzības. Lai varētu izstrādāt reklāmas radošo darba plānu, darbā būs nepieciešams risināt šadus uzdevumus:
Produkta raksturojums;
Reklāmas mērķu noteikšana;
Reklāmas radošās stratēģijas izstrāde;
Reklāmas sludinājuma izveidošana.
Kad būs noskaidrotas augstāk minētās lietas, tad būs iespējams precīzi sagatavot reklāmas sludinajumu tieši šai kompānijai un konkrētajam produktam.
Izstrādājot šo reklāmas kursa darbu, es balstīšos uz mācību materiāliem un lekciju pierakstiem, kas salīdzinoši ar vispārējo iformāciju ir daudz pilnīgāki un daudz vieglāk saprotami, uzņēmuma nepublicētiem materiāliem, savām teorētiskajām zināšanām un personīgajām domām kā arī izmantošu internetā pieejamos informācijas resursus un mārketiga torijas grāmatu. Kursa darba noslēgumā tiks sagatavots pats reklāmas sludinājums, tāds, kādu to vēlas redzēt uzņēmuma vadība un tāds, kas spētu sasniegt izvirzītos mēŗķus, jo reklāmas kampaņas ir salīdzinoši dārgi pasākumi, un tāpēc nepieciešama produktīva naudas izlietošana un izvirzīto mērķu sasniegšana.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register