Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:133624
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas specifika pirmskolas bērnu uztverē    5
1.1  Reklāma, tās veidi un līdzekļi    5
1.2  Uztvere    11
1.3  Informācijas uztveres sistēmas    12
1.4  Bērnu vispārējs raksturojums vecumā no 2 līdz 6 gadu    16
  Secinājumi    20
2.1  Darba metodes    21
2.2  Apkopotie anketu rezultāti    22
2.3  Individuālo respondentu izpēte un rezultātu analīze    28
  Secinājumi    30
  Nobeigums    32
  Izmantotās literatūras saraksts    33
  Anotācija    34
Extract

Pie reklāmām televīzijā, laikrakstos un radio esam pieraduši kā pie brokastīm un zobu tīrīšanas, un, gribam mēs to vai ne, arī pat ēdot un zobus tīrot, netiekam vaļā no reklāmas ietekmes, jo uz maizes smērējam "Ramu", bet uz zobu sukas spiežam "Colgate". Un diez vai vajag mēģināt iestāstīt, ka tikai un vienīgi mēs paši esam atklājuši, ka šie produkti tiešām ir vislabākie. Mums to nenoliedzami palīdzēja izdarīt reklāma. Dažam tā šķiet mokoši uzmācīga, citam ­ vienaldzīga, bet jebkurā gadījumā tā uz mums iedarbojas. Šobrīd, kad reklāmas tirgus mūsu zemē spēris platus attīstības soļus, reklāma kļuvusi slīpētāka, viltīgāka, arī melīgāka. Un nav nekāds noslēpums, ka reklāmas izgatavotāji savā starpā sīvi spēkojas arī par to, kurš spēj melot talantīgāk. Šajā gadījumā jāprot labi laipot, cenšoties ievērot ētikas normas un reizē gādājot, lai atdeve no šīs reklāmas būtu maksimāla. Tad nu jāliek lietā visādi naivi jociņi, piemēram, ka pie veļas pulvera "Bold" veļas mīkstinātājs it kā pievienots par brīvu, bet, ja pērkam "Lenor" sauso mīkstinātāju, par brīvu sanākot vesels puslitrs. Skaidrs kā diena, ka mēs tam neticam, bet vienalga produktu izmēģinām.
Mūsdienu reklāmas tirgus ir piesātināts ar dažāda veida reklāmām, kuras vērstas uz bērnu auditoriju, līdz ar to šīs reklāmas ietekmē arī vecāku izvēli veikalos. Reklāmas veidotāji un pasūtītāji zina, ja vecāki mīl bērnu, tad viņi pirks produktu, ko izvēlējies bērns. Šī mana hipotēze attiecas gan uz ikdienā pērkamām precēm, gan arī otrās nepieciešamības precēm, kuras tiek reklamētas dažādos medijos. Šķiet interesanti uzzināt vai vecāki pakļaujas bērnu iegribām, vai bērns spēj ietekmēt vecākus un cik lielā mērā reklāmas veidotāji izmanto vecāku mīlestību pret bērnu.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1129209
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register