Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:815547
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Vispārējs uzņēmuma raksturojums    5
2.  Uzņēmuma mikrovide    13
2.1.  Piegādātāji    14
2.2.  Klienti    15
2.3.  Konkurenti    16
3.  Uzņēmuma makrovide    26
3.1.  Ekonomiskais faktors    29
3.2.  Sociālais faktors    31
3.3.  Tiesiskais faktors    33
3.4.  Tehnoloģiskais faktors    33
  Secinājumi    34
  Priekšlikumi    35
  Izmantotā literatūra    36
Extract

Ievads

Izmaiņu tempi mūsu dzīvē pastāvīgi aug. Šodien daudz kas ir ne tā kā bija vakar un rītdien būs savādāk nekā šodien. Iepriekšējais gads bija neierasts visiem uzņēmējiem. Uzņēmējdarbības vides kvalitāte ir viens no svarīgākajiem faktoriem valsts ekonomikas attīstībā un ārvalstu investīciju piesaistē. Šī iemesla dēļ Latvijā katru gadu tiek sagatavots un Ministru kabinetā apstiprināts Uzņēmējdarbības vides uzlabošanas pasākumu plāns, kura mērķi ir uzņēmējdarbības vides pilnveidošana, nodokļu politikas un administrēšanas uzlabošana, administratīvo šķēršļu samazināšana, kā arī Latvijas konkurētspējas Eiropas Savienībā veicināšana.
Uzņēmuma „Lars Limited” veikalu ķēdes "ESSE" neiekļūst Latvijas lielāko veikalu tīklu sarakstā un salīdzinoši ir mazs preču tirdzniecības uzņēmums.
„Lars Limited” dibināta 1993. gadā. Veikals „ESSE” atrodas Cēsīs Zvirbuļu ielā 2a un ir viena no veikalu tīkla „ESSE” mazajām filiālēm. Uzņēmuma vienīgais dibinātājs un īpašnieks ir Agris Bergs,dzimis 1962. gadā, dzīvo Valmierā. Darba vieta un amats - SIA "Lars Limited” veikalu ķēdes "ESSE", direktors. Pēdējā pabeigtā mācību iestāde ir Valsts Priekuļu Lauksaimniecības tehnikums, 1987. Nekustamie īpašumi un kapitāla daļas- māja Valmierā, Rūjienas ielā - 21, māja Valmierā, Rīgas ielā - 74, akcijas akciju sabiedrībās "Abuls" un "Nacionālā Tirdzniecības Kompānija", SIA "ESSE" īpašnieks.
Katra uzņēmuma darbību ietekmē vide, kurā tas darbojas. Vide nekad nav stabila. Katram uzņēmumam gan jāpazīst sava apkārtējā vide un tās izmaiņu raksturs, gan jāprot reaģēt uz šīm izmaiņām — neveiksmes, spējot pielāgoties videi, var kļūt par uzņēmējdarbības veiksmēm. Uzņēmējdarbības vidi var iedalīt ārējā un iekšējā vidē.
Darba mērķis: Izpētīt un analizēt SIA „Lars Limited” veikala „Esse” iekšējo un ārējo mārketinga vidi.
Darba uzdevumi:
1. Izvērtēt uzņēmumu un sniegt padziļinātu aprakstu par veikalu;
2. Izpētīt veikala „Esse” iekšējo vidi un sniegt secinājumus par iegūto informāciju;
3. Izpētīt veikala „Esse” ārējo vidi un sniegt secinājumus par iegūto informāciju.


SIA „Lars Limited” veikala „Esse” juridiskā adrese ir Cēsis, Zvirbuļu 2a. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Lars Limited” dibināta 1993. gadā. (Skatīt 1.att.)
Ņemot vērā faktorus kas ietekmē veikala atrašanās vietas izvēli, uzņēmums ir izvēlējies izdevīgu ģeogrāfisko novietojumu nelielam mazumtirdzniecības veikalam. Tas atrodas pilsētā, līdz ar to ir noieta tirgus, darbaspēka nodrošinājums, transporta iespējas, kā arī infrastruktūras un komunikācijas iespējas.
Uzņēmuma galvenie darbības virzieni ir pārtikas un saimniecības preču, alkoholisko dzērienu un tabakas izstrādājumu mazumtirdzniecība.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register