Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:944118
 
Evaluation:
Published: 08.12.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Stratēģijas vadība   
1.1.  Stratēģijas jēdziens   
1.2.  Stratēģiskās vadīšanas procesa attīstība   
1.3.  Stratēģiskās vadīšanas procesi   
1.4.  Stratēģiskā virziena noteikšana   
1.5.  Stratēģijas vadības līmeņi   
2.  Organizācijas misija   
2.1.  Misijas formulējums   
  Nobeigums   
Extract

Mēs dzīvojam pārmaiņu laikmetā. Tas attiecas gan uz globālo konkurenci, gan arī uz ātri mainīgām tehnoloģijām kā, piemēram, informātika un biotehnoloģija.
Arī politiskā situācija pēdējos 10.g. Eiropā ir ievērojami izmainījusies.Tirgū parādās
Agrāk nezināmas organizācijas un citas labi zināmas organizācijas pazūd vienkārši tā-
Pēc, ka tās pieļauj kļūdas un laikā nereaģē uz ārējās vides izmaiņām. Organizācijas sacenšas cita ar citu,lai iegūtu pircējus, bet ne visas organizācijas konkurē vienādiem līdzekļiem un ne visas gūst panākumus šajā konkurences cīņā. Katra realizē savu stratēģiju, cīnoties ar saviem konkurentiem, apkalpojot savus klientus un reaģējot uz izmaiņām, kas varētu ietekmēt organizāciju eksistenci un darbību. Turklāt katrai orga-
nizācijai ir jāattīsta tāda konkurētspējīga priekšrocība, kas ļautu tai veiksmīgi un efek-
tīvi konkurēt tirgū.
Stratēģija ir saistīta ar tādiem plāniem un darbībām, kuru mērķis ir palīdzēt firmām un cilvēkiem veiksmīgi konkurēt savās sfērās. Tās uzdevums ir palīdzēt orga-
nizācijām sasniegt un izmantot savu konkurētspējīgo priekšrocību. Tā ļauj uzņēmu-
mam ilgstoši un pastāvīgi gūt panākumus. Katrai organizācijai jāizveido savu unikāla stratēģija, lai iegūtu konkurētspējīgu priekšrocību, ņemot vērā konkrēto situāciju no- zarē, tirgū un pašā organizācijā. Dažām organizācijām, kas atrodas valstīs, kurām ir konkurētspējīga priekšrocība attiecīgajās nozarēs ir vieglāk gūt panākumus. Organi-zācijas stratēģijas, resursi un iespējas ir galvenie priekšnoteikumi, kas nosaka tās veiksmi vai neveiksmi. Saprotot organizāciju veiksmju un neveiksmju cēloņus, ir iespējams labāk izprast un novērtēt stratēģijas nozīmi. Stratēģija var palielināt veik- smes varbūtību un samazināt neveiksmīgas darbības varbūtību.
Jēdziens stratēģija vēsturiski ir saistīts ar militārām operācijām. Mūsdienās literatūrā ir sastopamas dažādas stratēģijas definīcijas. Statēģija ietver visas uzņēmuma būtiskās darbības, norādot uzņēmuma darbības virzienu un eksistences mērķi, kā arī stimulējot nepieciešamās pārmaiņas, kuras nosaka darbības vide. Praksē stratēģijas var būt pamatā daudziem dažādiem procesiem, tās var izmantot gandrīz visur, kur vien cilvēkiem ir iespējas un resursi, lai šīs iespējas īstenotu. Stratēģiskās vadīšanas procesa mērķis ir dot iespēju organizācijai noteikt, ar ko tā atšķiras no sa-viem konkurentiem, un radīt savu konkurētspējīgo priekšrocību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register