Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:659341
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.07.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Firmas vēsture    3
  Uzņēmuma vadība un organizācija    3
  Uzņēmuma finansiālā situācija un investīciju plāni    4
  Strādājošo skaits uzņēmumā un personāla mainība    6
  Darbinieku apmācības programmas    6
  Uzņēmuma vadības rezerves    7
  Produkcijas veidi    7
  Tirgzinības rezultāti    9
  Patērētāju struktūra    10
  Kvalitātes situācija uzņēmumā    10
  Reklamācijas un to apstrāde    10
  Ražošanas organizācija    10
  Ražošanas tehnika    11
  Lietojamās darba metodes    11
  Piegādātāju izvēle    11
  Piegāžu kvalitāte    12
  Uzņēmuma esošā rīcība un pasākumi    12
  Uzņēmuma saimniekošanas priekšrocības    12
  Uzņēmuma trūkumi    13
  Uzņēmuma esošie mērķi, kvalitātes politika un mērķi    14
  Vadības atbildība    15
  Resursu pārvaldība    16
  Darbinieku pienākuma apraksts    17
  KVS plānošana, izstrādāšana un ieviešana    19
  Procesu norišu shēma    20
  Procesa norises apraksts    21
  Atbildības matrica    22
Extract

SIA “x” jeb tulkojumā no latīņu valodas “Soli priekšā”, ir kopuzņēmums, kas dibināts 1993.gada 8.oktobrī.
Latvijas automobiļu tirgū SIA “x” piedāvā gan jaunas, gan lietotas automašīnas kā arī to rezerves daļas un nodrošina to tehnisko apkopi un remontu.
“x” atrodās Rīgā, Krasta ielā 3.
Uzņēmumā “x” nepastāv stingri noteikti vadības principi, ar to autors vēlas pateikt, ka uzņēmumā nav rakstisku noteikumu par amata izpildi, bet pastāv verbāli noteikumi, un vadītāja prasības pret padotajiem un amata uzdevumi ir skaidri zināmi. Uzdevumi uzņēmumā ir skaidri definēti padotajiem, tā tiek nodrošināta pasrāvīgu uzdevumu izpilde, kā arī uzņēmuma vadītājs dod skaidrus kritērijus, pēc kuriem padotie varētu orientēties un izmantot uzticētās lēmējtiesības. Tā tiek paplašināta darbinieku spriešanas, izvērtēšanas kā arī attīstības iespējas. Ar šīm iespējām darbinieki tiek atbrīvoti no tikai izpildītāja lomas, un tas darbojas stimulējoši un uzņēmumā tā var paaugstināt gan darba kvalitāti, gan darba prieku, kā arī uzņēmuma vadītājs tiek atslogots no atsevišķu lēmumu pieņemšanas, kuri atkārtojas ik dienu, tā atliek laiks svarīgāku lēmumu pieņemšanai, bet ir nepieciešama regulāra informācijas apmaiņa starp vadītāju un darbiniekiem, lai nerastos problēmas uzdevumu izpildē. Uzņēmumā notiek sēdes, ik pa diviem mēnešiem, kur sanāk darba grupa un kurai ir starpnieka loma starp padotajiem un darbiniekiem.
Uzņēmumā “x” notiek arī darbavietu apmaiņa jeb rotācija, tā panākot darbinieku tiešu priekšstatu par uzņēmuma daudzajiem uzdevumiem, tā darbinieks var spriest par savu lēmumu ietekmi uz citu darbinieku darbu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register