Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:278310
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Personības izziņas sfēras raksturojums    5
1.1.  Uzmanības procesa vispārīgs raksturojums    6
1.2.  Uzmanības veidi    9
1.3.  Uzmanības kvalitātes jeb īpašības, to attīstības iespējas    12
1.4.  Izklaidība, tās veidi un cēloņi, problēmas pirmsskolas vecuma bērniem    17
2.  Jaunākā pirmsskolas vecumposma vispārīgs raksturojums    19
2.1.  Uzmanības īpatnības pirmsskolas vecuma bērniem    25
2.2.  Uzmanības attīstības veicināšanas paņēmieni un izpētes metodes pirmsskolas vecuma bērniem    26
3.  Izmantotā literatūra    30
Extract

Mēs un mūsu bērni dzīvo sabiedrībā, kurā vajadzīgi fiziski un garīgi pilnvērtīgi cilvēki, kuri prot patstāvīgi domāt, spriest, lai dzīve būtu saturīga, interesanta, lai labi justos sabiedrībā kurā dzīvo. Lai to panāktu, tad bērnu jau no agras bērnības tam gatavo, ar bērnu nodarbojas, māca, audzina, attīsta viņa spējas, prātu, visus psihiskos procesus – atmiņu, domāšanu, uzmanību, iztēli utt.
Bērna personības attīstībai liela nozīme ir arī sociālo iemaņu, saskarsmes kultūras un sadzīves iemaņu veidošanā, lai bērns prot uzvesties lielākā vai mazākā kolektīvā, jo viņš vairs nav vienīgais vai mazākais, kā bija ģimenē.
Pirmsskolā bērni apgūst jaunas prasmes aptuveni piecpadsmit mācību priekšmetos, katra nodarbība grupiņā ir vienreiz nedēļā, savukārt sporta nodarbības notiek katru dienu.
Runas attīstīšanā bērni rotaļājoties mācās atšķirt skaņas, saklausīt tās, atdarināt viņus, mudināt stāstīt par vēroto un piedzīvoto. Rokas sagatavošanai rakstīšanā dod vingrinājumus pirkstu muskulatūras attīstībai – mešana, vēršana, švīkāšana, pogāšana, locīšana utt. Lasīšanā – vingrinās saklausīt īsu un garu vārdu, līdzīgi skanošus vārdus, iepazīstina ar burtiem. Folklorā un daiļliteratūrā attīsta bērna interesi par grāmatu, iemācās atšķirt dažādus literatūras žanrus – dzejoļus, pasakas un teikas iemāca uztvert tēmu, saturu un arī atstāstīt. Matemātisko priekšstatu veidošanā apgūst skaitīšanu, veidojas priekšstati par lielumiem, ģeometriskajām figūrām, pieskaita un atņem desmit apjomā. Veidošanā iepazīstas ar dažādiem materiāliem – mālu, smiltīm, plastilīnu, mācās veidot dažādas figūras. Aplicēšanā attīsta prasmes dažādās tehnikās – plēšanā, griešanā, līmēšanā, veido kompozīcijas. Konstruēšanā darbojas ar dažādiem materiāliem – klučiem, kociņiem, zīlēm utt. Mājturībā darbojas ar audumu, dziju, diegiem, veido elementāras ēdiena gatavošanas iemaņas.
Bērns pēc dabas ir aktīvs, šī aktivitāte palīdz pilnveidot dotības un nepieciešamību attīstīt savus psihiskos procesus.
Bērnu domāšana, kā arī tēlainā domāšana attīstās vienlaikus ar darbošanos, veicot dažādus uzdevumus, spēlējot dažādas sp1eles, aktīvi darbojoties nodarbībās un ārpus nodarbībās.
Ja bērnam ir drošības sajūta, ja bērnu m1il, ciena ,respektē viņa Es, attīsta viņa dotības, bērns aug par vispusīgi attīstītu, harmonisku cilvēku. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register