Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:467036
 
Evaluation:
Published: 05.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  ANALĪZES DAĻA    5
1.1.  Analīzes praktiskā nodaļa    5
1.1.1.  Uzņēmējdarbības vides raksturojums Latvijā    5
1.1.2.  Viesmīlības nozares raksturojums    8
1.1.3.  Uzņēmuma raksturojums    16
1.1.4.  Uzņēmuma SVID analīze    20
1.2.  Analīzes teorētiskā nodaļa    23
1.2.1.  Motivācijas būtība    23
1.2.2.  Motivēšanas teorijas    25
1.2.3.  Motivācijas efektivitātes novērtēšana    29
2.  PROJEKTU DAĻA    30
2.2.  Uzņēmuma cilvēkresursu analīze    31
2.3.  Motivācijas līmeņa paaugstināšanas projekts    35
  Secinājumi un priekšlikumi    42
  Bibliogrāfiskais saraksts    44
Extract

Personāla kā uzņēmuma resursa loma aizvien pieaug. Darbaspēka kompetence un radošais potenciāls ir nozīmīgākais faktors uzņēmuma attīstībai. Darbinieka spējas ģenerēt ideju vai radīt jaunu produktu, tiek vērtēta kā produkts ar visaugstāko pievienoto vērtību. Darbaroku trūkums jau pietiekamo ilgu laiku ir viena no aktuālākajām problēmām Latvijas darba tirgū. Tieši tāpēc ir aktualizējies jautājums par piemērotu darbinieku atrašanu un noturēšanu uzņēmumā. Uzņēmumam konkurences apstākļos ir svarīgi motivēti un lojāli darbinieki. Motivēšanas problēma vienmēr piesaistījusi vadītāju uzmanību, kuri centās atrast visefektīvākās metodes, ar kuru palīdzību varētu panākt, lai darbinieki rīkotos atbilstoši uzņēmuma mērķiem.
Studiju darba priekšmets ir darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšanas metodes.
Studiju darba objekts ir viesnīca “Star Hotel” (viesnīcas nosaukums ir izmainīts). Viesmīlības uzņēmumu ekonomiskā izaugsme cieši saistīta ar cilvēkresursu kvantitatīvu un kvalitatīvu nodrošinājumu tajos, jo uzņēmumu kopējā kapitāla struktūrā viens no nozīmīgākajiem rādītājiem ir cilvēkkapitāla īpatsvara pieaugums.
Darba mērķis ir izstrādāt viesnīcas „Star Hotel” darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšanas projektu.
Mērķu sasniegšanai tiek definēti šādi uzdevumi:
raksturot uzņēmējdarbības vidi valstī un tās attīstības tendences;
izpētīt nozari, kurā darbojās uzņēmums;
īsi izanalizēt izvēlētā uzņēmuma vēsturi un darbību;
uztaisīt uzņēmuma SVID analīzi;
apkopot informāciju par motivācijas teorijām;
noteikt uzņēmuma esošas motivācijas sistēmas trūkumus;
veikt uzņēmuma darbinieku aptaujas rezultātu analīzi;
izstrādāt piemērotāko darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšanas projektu.
Darba gaitā par norobežojumu var uzskatīt informācijas trūkumu un ierobežotas iespējas sazināšanā ar uzņēmuma darbiniekiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1128756
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register