Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:616025
 
Evaluation:
Published: 08.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  ANALĪZES DAĻA    5
1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā    5
1.2.  Nekustāmo īpašumu nozares raksturojums    7
1.3.  Latvijas iedzīvotāju ienākumu līmenis    9
1.4.  Uzņēmuma raksturojums    12
1.5.  Uzņēmuma SVID analīze    13
1.6.  Motivācijas teorijas    15
1.6.1.  Maslova vajadzību hierarhija    16
1.6.2.  Hercberga divu faktoru teorija    18
1.6.3.  Alderfera vajadzību teorija    19
2.  PROJEKTA DAĻA    21
2.1.  Motivācijas prakse uzņēmumā    21
2.2.  Motivāciju ietekmējošo faktoru analīzē    22
2.3.  Motivācijas līmeņa paaugstināšanas projekts    26
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Bibliogrāfiskais saraksts    29
Extract

Personāla vadībā būtiska loma ir motivācijas procesam. Uzņēmumam konkurences apstākļos ir svarīgi motivēti un lojāli darbinieki. Lai gūtu gandarījumu un ilgstošu interesi par darbu, nepieciešami jauni stimuli, lai papildinātu tos, kuru dēļ darbinieks izvēlējās konkrētu uzņēmumu un amatu.
Motivācija ir process, kurš, lietojot psiholoģiskās, sociālās, ekonomiskās, tiesiskās metodes un līdzekļus, sekmē indivīda un uzņēmuma izvirzīto mērķu sasniegšanu.
Motivēšana savā būtībā ir darbinieka novērtējums atbilstoši viņa vajadzībām. Ja darbinieka vajadzības uzņēmumā tiek apmierinātas, darbiniekam nav iemesla no darba aiziet. Motivācija ir dzinulis, kas liek padarīt darbu labāk, gūt sekmes, sagādāt prieku sev un citiem.
Kursa darba ietvaros tika analizēta Sabiedrība ar Ierobežoto Atbildību (SIA) „T”. SIA „T” ir nekustāmo īpašumu aģentūra, kura sniedz sekojošus pakalpojumus:
operācijas ar savu nekustamo īpašumu;
nekustamā īpašuma mēkrķprojekti;
sava nekustamā īpašuma pirkšana un pārdošana;
sava nekustamā īpašuma izīrēšana un iznomāšana;
starpniecība darbībās ar nekustamo īpašumu.
Uzņēmuma mērķis balstīts uz stingriem principiem:
individuāla pieeja katram klientam, lai ikviens klients kļūtu par uzņēmuma sadarbības partneri,
godprātīga savu klientu interešu ievērošana un aizstāvēšana,
droša un stabila, kā arī likumdošanas normām atbilstoša sadarbība.
Kursa darba izstādes mērķis ir izstrādāt uzņēmuma darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšanas projektu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1160410
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register