Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:293140
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA UN TĀ PRODUKTU RAKSTUROJUMS    4
2.  TIRGUS SITUĀCIJAS ANALĪZE    6
2.1.  MIKROVIDES ANALĪZE    6
2.2.  MAKROVIDES ANALĪZE    7
2.3.  TIRGUS RAKSTUROJUMS UN TENDENCES    9
2.4.  PRODUKTA DZĪVES CIKLS    9
2.5.  PORTERA 5 SPĒKU MODELIS    10
2.6.  LATTELECOM BPO ĀRĒJĀS VIDES IESPĒJU UN DRAUDU ANALĪZES TABULA, SVID ANALĪZE    14
2.7.  VISPĀRĒJĀ KONKURENTU NOVĒRTĒŠANAS METODE    17
3.  STRATĒĢISKĀS BIZNESA VIENĪBAS ANALĪZES    18
3.1.  BOSTONAS KONSULTANTU GRUPAS (BKG) MATRICA    18
3.2.  GENERAL ELECTRIC (GE, MCKINSEY) MODELIS    19
  NOBEIGUMS    21
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    22
Extract

NOBEIGUMS
Studiju darbs tika balstīts uz uzņēmuma Lattelecom meitas uzņēmumu Lattelecom BPO. Uzņēmuma darbība ir saistīta ar biznesa procesu ārpakalpojumiem un 1188 uzziņu dienestu.
Tika veikta mikro un makro vides analīze.
Mikro analīzē apskatīti: piegādātāji, starpnieki, konkurenti, pircēji (klienti). Piegādātāji un starpnieki tika aplūkoti kopā no sadarbības partneru puses. Analizējot konkurentu stāvokli tika, secināts, ka uzņēmums Lattelecom BPO ir monopolists savā darbības jomā un uzņēmumam ir pastāvīgi klienti.
Makro analīzē tika pētīta: tehnikas, tehnoloģijas un zinātnes attīstība, tautsaimniecības nozare, ekonomiskie un sociālie faktori.
Galveno lomu Lattelecom BPO uzņēmumā ieņem tehnika un tehnoloģijas, jo bez tām nevarētu pastāvēt uzņēmums. Ekonomiskās situācijas stāvoklis ietekmē uzņēmuma peļņu. Uzņēmums pārstāv sakaru nozari. Ar tā sniegtajiem pakalpojumiem cilvēki saskaras praktiski ikdienā.
Uzņēmuma prece ir pakalpojumi, pēc produkta dzīves cikla nosacījumiem tā pakalpojumi atrodas stabila brieduma posmā.
Portera 5 spēku modeļa analīzē tika aplūkots: konkurences raksturs nozares ietvaros, pircēju spēks, piegādātāju spēks, jaunienācēju radītie draudi, aizstājējpreču parādīšanās draudi. Konkurences ziņā Lattelecom BPO ir līderis. Pakalpojumi tiek pilnveidoti, lai tie apmierinātu klientu vēlmes. Piegādātāji uztur uzņēmumu darba apritē. Jaunienācēju draudi ir nelieli, jo, lai ienāktu šajā nozarē, ir nepieciešams liels kapitālieguldījums. Šobrīd vienīgais drauds ir tas, ka klienti var sākt aizvien biežāk izmantot citus informācijas iegūšanas veidus, piemēram, internetu.
Veicot SVID analīzi tika secināts, ka vislielāko problēmu uzņēmumam sagādā tehnoloģiju pārslogotība, kā arī trūkst ideju darbinieku efektīvai apmācībai.
Šobrīd kā vienīgo konkurentu 1188 uzziņu dienestam var minēt SIA Latvijas tālrunis.
Pētot uzņēmuma stāvokli pēc BKG matricas metodes, secinām, ka tas atrodas zvaigznes statusā, tas ir, tirgus līderis ātri augošā tirgū.
Pēc GE modeļa, var izvirzīt uzņēmumam galvenos mērķus uz kuriem tiekties, respektīvi, attīstīties izmeklēti, vadīt ienākumus.
Neskatoties, ka uzņēmumam nav līdzvērtīgu konkurentu tā mērķi ir kļūt par uzticamāko un visaptveroša telekomunikāciju un izklaides pakalpojumu klāsta sniedzēju, nodrošināt izcilu pakalpojumu sniegšanas kvalitāti un veicināt klientu lojalitātes pieaugumu, kļūt par vadošo klientu pirmās izvēles partneri, uzturēt un attīstīt modernu tīklu, uzturēt viena no labākajām darba devēja reputācijām.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register