-
Uzņēmuma mārketinga analīze
Nr. | Chapter | Page. |
Uzņēmuma apraksts | 4 | |
Uzņēmuma nosaukums | 4 | |
Uzņēmuma reģistrācija | 4 | |
Uzņēmuma juridiskā adrese | 5 | |
Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 5 | |
Uzņēmuma kapitāls | 5 | |
Uzņēmuma darbības virzieni | 6 | |
Uzņēmuma vadība un personāls | 6 | |
Mārketinga makrovide | 7 | |
Sociālekonomiskie un demogrāfiskie rādītāji | 7 | |
Politiskie un tiesiskie faktori | 9 | |
Kultūras un izglītības faktors | 10 | |
Tehniskie un tehnoloģiskie faktori | 10 | |
Mikrovide | 11 | |
Pircēji | 12 | |
Konkurenti | 14 | |
Piegādātāji | 15 | |
Starpnieki | 21 | |
SVID analīze | 22 | |
Iekšējie faktori | 24 | |
Ārējie faktori | 25 | |
Tirgzinības mērķi un stratēģijas | 26 | |
Tirgzinības programma | 28 | |
Produkta lēmumi | 28 | |
Cenu veidošanas lēmumi | 29 | |
Sadales kanāli | 30 | |
Preces virzīšana tirgū | 31 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 33 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 34 |
Stikls bija pazīstams jau antīkajos laikos. To pirmo reizi izgatavoja gandrīz pirms 5000 gadiem Mezopotāmijā kreļļu un dārgakmeņu formā, un ēģiptieši to apstrādāja jau apmēram 1500 gadu pirms mūsu ēras. Vēlāk stikla ražošana izplatījās pa visu Vidusjūras piekrasti. Pirmais zināmais logs tika izgatavots Pompejā. Romieši stiklošanai lietoja materiālu ar mūsdienu stiklam ļoti līdzīgu sastāvu.
17. un 18 gadsimtā stikla izgatavošana kļuva par industriju. To aktīvi sāka izmantot būvniecībā un interjera iekārtošanā. Stikla izgatavošana kļuva par biznesu un sāka nest peļņu. 1920. gados ilgstoši velmēšanas un citi tā laika tehnoloģiskie procesi ļāva šai nozarei strauji progresēt. 1960. gados, nomainot visus līdzšinējos procesus, tika ieviesta jauna tehnoloģija – “FOLAT”. To līdz pat mūsdienām un arī pašlaik izmanto visi lielākie stikla ražotāji. [3, 35 lpp.]
Tradicionāli stiklu izmanto logu iestiklošanai, taču mūsdienās tā lietošana jau sen pārsniegusi šo robežu. Bez stikla nav iedomājams ne dzīvojamo telpu, ne sabiedrisko iestāžu interjers. Stikla elementus lieto mēbelēs, sadzīves tehnikā, telpu starpsienās, griestos, vannasistabu un virtuvju, darba vietu aprīkojumā. Arvien vairāk jaunu un estētisku formu meklējumos stiklu lieto pat ēku fasādēs, veidojot ļoti lielus stiklojumus.
Mūsu kursa darbā tiek pētīts uzņēmums SIA “Stikla serviss”, kurš nodarbojas ar stikla realizāciju. Uzņēmums darbojas kā starpniekfirma starp ražotājiem un pircējiem: lielajiem mazumtirdzniecības veikaliem, mēbeļu ražotājfirmām, būvniecības firmām. Mūsu izvēlētais uzņēmums darbojas izmantotājtirgū, tirgū, kurā darbojas juridiskas personas.
Mūsu darba mērķis ir pēc iespējas labāk izprast un izvērtēt SIA “Stikla serviss” stāvokli tirgū. Izanalizēt uzņēmuma iekšējos un ārējos faktorus.
Kursa darbā tiek izvirzīti sekojoši mērķi:
Izanalizēt un izpētīt uzņēmumu SIA “Stikla serviss”, tā tirdzniecības mērķus un stratēģijas.
Izpētīt uzņēmuma stāvokli tirgū, noskaidrot lielākos konkurentus, piegādātājus.
Izpētīt uzņēmuma mikrovidi, makrovidi.
Teorētiski apgūt uzņēmuma tirgzinības programmu, veikt SVID analīzi
Uzņēmuma apraksts
SIA "Stikla Serviss" dibināta 2000.gadā. Konsekventi un ar panākumiem uzņēmums ir pilnveidojies un šobrīd tajā strādā jau 12 darbinieki. Neskatoties uz mazo darba pieredzi, uzņēmums spējis kļūt par vienu no lielākajām visu veidu stikla lokšņu, spoguļu lokšņu, rūdītā stikla, saunas durvju, gatavo spoguļu, stikla bloku un stikla apstrādes instrumentu vairumtirdzniecības firmām Latvijā.
Tirgus attīstās ļoti ātri- no 2002.gada SIA “Stikla Serviss” piedāvā vēl lielāku sortimentu un servisu stikla jomā, kam pamatā ir kvalificēta un augsti motivēta pārdošanas speciālistu komanda.
Uzņēmuma mērķis ir piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu, iegūt to uzticību, palielināt pārdošanas apjomus un produkcijas sortimentu, tādā veidā nodrošinot uzņēmuma sekmīgu funkcionēšanu un ienākumu gūšanu.…
Kursadarbs mārketingā. Aprakstiits viss - mārketinga makro-mikro vide, SWOT analīz, mērķi stratēģijas, cenu veidošana un sadales kanāli.
-
Tirgzinības
Research Papers6 Marketing, Advertising, Business, Management
- Uzņēmuma ”Elstern” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
- Uzņēmuma mārketinga analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā
Research Papers for secondary school6
-
SWOT analīze kravu pārvadājumu uzņēmumā
Research Papers for secondary school10
-
Uzņēmuma ”Elstern” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for secondary school22
Evaluated! -
AS "Rīgas piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for secondary school29
-
Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze
Research Papers for secondary school19
Evaluated!