Uzņēmuma pamatdarbība ir ražošana – mūzikas ierakstu izdošana, dažādu preču vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība.
Uzņēmums tirgo foto preces, sniedz foto pakalpojumus, tirgo audio, video un sadzīves tehniku, mobilos telefonus, un to aksesuārus. Tirgo audio un video ierakstus. Veic telefonu pieslēgšanu.
Uzņēmuma komercdirektors veic taktiskā plāna izpildi, pilda plānošanas, organizēšanas, motivēšanas un kontroles funkcijas. Viņš ir atbildīgs par ražošanas, tirdzniecības, marketinga, personāla, sagādes, tehniskajām un saimnieciskajām lietām, ko veic viņa pakļautībā strādājošie menedžeri. Komercdirektora pakļautībā ir marketinga daļa, personāla daļa, sagādes daļa, tehniskā daļa, tirdzniecības nodaļa un ražošanas nodaļa.
Tirdzniecības nodaļa sastāv no diviem sektoriem: vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības sektoriem. Vairumtirdzniecības sektorā strādā 5 tirdzniecības menedžeri. Katrai preču grupai ir 1 tirdzniecības menedžeris. Visas preces, ko tirgo uzņēmums ir sadalītas 3 preču grupās, kas savukārt ir sadalītas apakšgrupās. Viena preču grupa ir foto preces un foto pakalpojumi, otra – audio, video un sadzīves tehnika, trešā – mobilie telefoni to aksesuāri un pieslēgumi, ceturtā – audio un video ieraksti.
4 menedžeri ir atbildīgi katrs par savām preču grupām. Viņu galvenais uzdevums ir preču pirkšana un pārdošana vairumā, uzņēmuma veikalu apgāde ar precēm. Menedžeri galvenokārt strādā ārpus uzņēmuma. Viens tirdzniecības menedžeris strādā uzņēmuma vairumtirdzniecības sektorā. Viņš tieši apkalpo potenciālos uzņēmuma dīlerus un vairumtirgotājus, kā arī koordinē šo 4 menedžeru un veikalu vadītāju darbu birojā. Viņš ir vecākais tirdzniecības menedžeris. Uzņēmuma pārziņā ir 7 veikali. Mazumtirdzniecības sektorā strādā jau minētie 7 veikalu vadītāji, kas plāno un organizē, kā arī motivē koordinē un kontrolē katrs savā pakļautībā esošā veikala darbību un tajā strādājošo personālu. …