Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:871919
 
Evaluation:
Published: 27.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Analīzes daļa   
1.1.  Analīzes praktiskā nodaļa   
1.1.1.  Uzņēmuma rekvizīti   
1.1.2.  Uzņēmuma raksturojums   
1.1.3.  Uzņēmuma SIA “ADUGS” vēsture   
1.1.4.  Produkti un pakalpojumi   
1.1.5.  Uzņēmuma vadības struktūra   
1.1.6.  SIA “ADUGS” SVID analīze   
1.2.  Analīzes teorētiskā daļa   
1.2.1.  Uzņēmuma iekšējā un ārējā vide   
1.2.2.  Attiecības starp organizāciju un vidi   
1.2.3.  Portera piecu spēku modelis   
1.2.4.  Kā organizācija ievēro vides ietekmi   
2.  Projektu daļa   
2.1.  Uzņēmuma SIA „ADUGS” tieši ietekmējošā ārējā vide   
2.2.  Uzņēmuma SIA „ADUGS” netieši ietekmējošā ārējā vide   
2.3.  Ārējās vides īpašības un raksturlielumi   
2.4.  Portera 5 spēku modelis   
2.4.1.  Vispārēja konkurences analīzes metode   
2.4.2.  Uzņēmuma portfeļanalīze   
2.5.  Saistība starp funkcionālo stratēģiju un diferencēšana stratēģiju   
2.6.  Uzņēmuma SIA „ADUGS” diferencēšanas priekšrocības veidošana   
2.7.  Uzņēmuma SIA „ADUGS” diferencēšanas stratēģijas priekšrocības un trūkumi   
2.8.  Uzņēmuma SIA „ADUGS” vadīšanas integrālā struktūra   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

Latvija kā neatkarīga valsts pasaules kartē parādījās pirms vairākiem gadiem. Šajā laikā ir izmainījušies ne tikai tās ekonomiskie rādītāji, bet arī ekonomiskā orientācija. Valstī ir strauji samazinājusies ražošana, jo ir samazinājies lielo uzņēmumu skaits. Tā kā ir samazinājies ražošanas apjoms, aizvien lielāka nozīme valsts ekonomikā ir pakalpojumus sniedzošajiem mazajiem uzņēmumiem. Tas izskaidrojams ne tikai ar valsts ekonomikas politiku, bet arī ar kopīgām likumsakarībām, kas saistītas ar atziņu, ka lielākajā daļā pakalpojumus sniegšanas nozarēs dominē liels skaits mazo un vidējo uzņēmumu. Tāpēc šajā darba ir iecerēts analizēt uzņēmumu SIA „ADUGS” ārējo vidi, kā arī tās ietekmi uz uzņēmuma darbību un uzņēmuma vadības lēmumu pieņemšanu.
SIA „ADUGS” – augošs uzņēmums, kas nodarbojas ar vairāk kā 100 veidu konditorejas izstrādājumu ražošanu : cepumi, prjaņiki, krekeri, vafele, vafeļu tortes, kēksi, sausiņi un sausbaranciņas. Uzņēmums dibināts 1997. g., uzsākot produkcijas ražošanu ar aptuveni 7 tonnām mēnesī. 2006.g. vidū produkcijas ražošanas apjoms mēnesī sasniedza 1000 tonnas. Pēdējo 2 gadu laikā no Vācijas un Polijas iegādātas un uzstādītas 3 augstražīgas ražošanas līnijas ar kopējo ražošanas jaudu līdz 600 tonnām mēnesī.
Šī darba galvenais mērķis: izmatojot teorētiskas zināšanas paveikt pētījumu uzņēmumam SIA „ADUGS” lai noskaidrotu ārējas vides ietekmi uz uzņēmumu, ka arī piedāvāt savu risinājuma variantu iespējamām problēmām, lai uzņēmums veiksmīgi darbotos un izturētu konkurenci savā nozarē.
Mērķu sasniegšanai bija izvirzīti sekojoši uzdevumi:
veikta uzņēmuma tiešā un netiešā ārējas vides analīze, konkurences analīze (Portera piecu spēka modelis), nozares analīze;
veikta uzņēmuma analīze, pielietojot SVID tabulu;
veikta uzņēmuma portfeļa analīze, pielietojot Bostonas Konsultanta grupas matricu;
tika sniegti ieteikumi par uzņēmuma stratēģiju, tās priekšrocībām un trūkumiem;
tiek izanalizēta uzņēmuma SIA „ADUGS” vadīšanas integrālā struktūra;
tiek pielietota vispārēja konkurences analīzes metode;
tiek pielietota stratēģijas menedžmenta lietošana.

Darbā veiktie uzdevumi atbilst menedžmenta stratēģiskās plānošanas procesa elementiem. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1161246
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register