Research Papers
Business and Law
Business
Uzņēmuma SIA "Amatnieks” mārketinga vides un stratēģijas ...-
Uzņēmuma SIA "Amatnieks” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
1. | Uzņēmuma vispārējs raksturojums | 3 |
1.1. | Vispārēja informācija par uzņēmumu | 3 |
1.2. | Uzņēmuma organizatoriskā un pārvaldes struktūra | 5 |
1.3. | Finanšu stāvokļa analīze | 5 |
2. | zņēmējdarbības tiesiskā bāze | 8 |
2.1. | Uzņēmējdarbības likumdošana | 8 |
2.2. | Grāmatvedību reglamentējoši likumi un to pamatprasības | 12 |
2.3. | Likumi par nodokļiem un nodevām | 14 |
2.4. | Būvniecību reglamentējošie likumi | 18 |
2.5. | Makrovides analīze | 20 |
2.6. | Portera 5 spēku modelis | 21 |
3. | Uzņēmuma mārketinga vides un situācijas analīze | 23 |
3.1. | Konkurences analīze | 23 |
3.2. | Tirgus ietilpības novērtēšana | 27 |
3.3. | SVID analīze | 27 |
4. | Mārketinga mērķi, mārketinga stratēģijas un programma | 30 |
4.1. | Segmentēšana | 30 |
4.2. | Mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana | 30 |
4.3. | Uzņēmuma „Veiksmes atslēga” | 32 |
4.4. | Pircēju rīcības modelis | 33 |
4.5. | Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija | 34 |
4.6. | Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam | 35 |
Secinājumi | 36 | |
Priekšlikumi | 37 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 38 |
Galvenais ekonomiskās informācijas avots uzņēmumā ir grāmatvedība. Grāmatvedības galvenais uzdevums ir kontrolēt uzņēmuma finansiālo darbību, nosakot tā peļņu vai zaudējumus, kā arī sniegt informāciju par uzņēmuma līdzekļu un saistību apjomu.
Veiksmīgas uzņēmējdarbības priekšnoteikums ir labi organizēti mārketinga pasākumi, jo tie nodrošina uzņēmuma normālu funkcionēšanu un produkta virzīšanu tirgū.
Šī darba mērķis ir iepazīties ar uzņēmuma „Amatnieks” darbību tirgū un izdarīt secinājumus par uzņēmuma mārketinga politikas efektivitāti un tās turpmākās attīstības variantiem.
Mērķa saniegšanai risināti šādi uzdevumi:
1) izskatīta darbibas struktūra celtniecības uzņēmumā,
2) izpētīta normatīvā bāze, kas reglamentē uzņēmumu darbību un grāmatvedības darba organizāciju,
3) izdarīti secinājumi par uzņēmuma „Amatnieks” mārketinga darbības organizāciju un sniegti priekšlikumi par uzņēmuma mārketinga vides uzlabošanas variantiem, kas veicinātu uzņēmuma attīstību.
Izmantoti uzņēmuma „Amatnieks” grāmatvedības dati posmā no 1999. līdz 2003. gadam, kura laikā uzņēmums ir paplašinājies, attīstījies un strādājis ar peļņu.
Noslēgumā ir doti secinājumi un priekšlikumi, kas radušies izstrādājot šo darbu.
Kursa darba veikšanai ir izmantoti Latvijas Republikas likumdošanas akti un citi normatīvie dokumenti, kas regulē uzņēmumu darbību un finanšu sistēmu Latvijā, speciālā literatūra, kā arī uzņēmuma „Amatnieks” grāmatvedības dati.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Amatnieks” Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā reģistrēta 1991. gada 12. jūnijā. Uzņēmumam tika piešķirta reģistrācijas apliecība un organizatoriski tiesiskais statuss – sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA). Uzņēmums savā darbībā vadās pēc Latvijas Republikas likumiem „Par uzņēmējdarbību”, „Par sabiedrībām ar ierobežotu atbildību”, „Par grāmatvedību”, Civillikuma, Darba likumu kodeka un citiem Latvijas Republikas likumiem, kā arī pēc uzņēmumuma statūtiem.
Uzņēmuma statūtdokumentos noteikti sekojoši darbības veidi:
būvlaukauma sagatavošana,
ēku būvju vai to daļu būvēšana, civilā būvniecība,
inženiersistēmu montāža,
būvdarbu pabeigšana,
būvmašīnu un ēku demontāžas tehnikas īre ar operatoru,
betona, ģipša un cementa izstrādājumu ražošana,
kā arī citi darbības veidi, kas noteikti statūtos un nav pretrunā ar LR likumiem.
Sabiedrības dibinātājs un vienīgais dalībnieks ir tās direktors, kas šo uzņēmumu vada jau no dibināšanas brīža.
SIA „Amatnieks”atrodas Tukumā un nodarbojas ar celtniecības un remontdarbiem kā Kurzemes, tā Zemgales reģionos. Savas pastāvēšanas laikā uzņēmums ir attīstījies un paplašinājies. Uzsākot savu darbību 1991. gadā uzņēmumā strādāja 20 cilvēku, šobrīd uzņēmumā pastāvīgu darbu ir atraduši 127 cilvēki[25]. Arī pasūtījumu skaits ar katru gadu pieaug. Par uzņēmuma attīstību liecina noslēgto darba līgumu skaits:
1996. gadā – 78,
1997. gadā – 90,
1998. gadā – 83,
1999. gadā – 118,
2000. gadā – 119,
2001. gadā – 121,
2002. gadā – 123.…
Uzņēmuma SIA „Amatnieks” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana. Atziime 9 balles.
- SIA "Hikko" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
- Uzņēmuma "XXX" mārketinga un stratēģijas analīze
- Uzņēmuma SIA "Amatnieks” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmējdarbības vides analīze
Research Papers for university25
-
SIA "Emīla Gustava šokolāde" stratēģiskā analīze
Research Papers for university14
Evaluated! -
SIA "XXX" mārketinga analīze
Research Papers for university18
-
Socioloģisks pētījums par vadības procesiem uzņēmumā
Research Papers for university7
-
Tirdzniecības uzņēmuma stratēģijas plānošana
Research Papers for university9
Evaluated!