Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Uzņēmuma SIA "Dižozols plus" mārketinga vides un stratēģi...-
Uzņēmuma SIA "Dižozols plus" mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana
Research Papers30 Marketing, Advertising, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma SIA „Dižozols plus” mārketinga vides analīze un situācijas analīze | 4 |
1.1. | Mikro, makro vides analīze | 4 |
1.1.1. | Mikro vides analīze | 4 |
1.1.2. | Makro vides analīze | 4 |
1.2. | Nozares analīze | 9 |
1.2.1. | Statistikas datu analīze | 9 |
1.2.2. | Portera piecu spēku modelis | 10 |
1.3. | Konkurences analīze | 11 |
1.3.1. | Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode | 11 |
1.5. | SVID analīze | 16 |
2. | Mārketinga mērķi, mārketinga stratēģijas un programma | 20 |
2.1. | Segmentēšana | 20 |
2.2. | Mērķtirgus noteikšana un pozicionēšana | 21 |
2.3. | Uzņēmuma „Veiksmes atslēga” | 22 |
2.4. | Pircēja rīcības modelis | 23 |
2.5. | Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija | 24 |
2.6. | Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai | 26 |
Secinājumi un priekšlikumi | 29 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 31 | |
Pielikums | 32 | |
Marketinga stratēģijas analīze SIA „Dižozols plus” | 32 |
Pasaule attīstās un mēs attīstāmies tai līdzi. Attīstības process notiek neatkarīgi no mums un mēs katrs varam izvēlēties – palikt uz vietas vai doties uz priekšu. Palikt uz vietas patiesībā nozīmē kritienu atpakaļ, bet došanās uz priekšu, lai sasniegtu jaunus izvirzītos mērķus, ir vienīgais iespējamais veids kā neapstāties savā attīstībā.
No savas attīstības katrs uzņēmums iegūst atkarībā no situācijas, kādā tas atrodas – tā var būt pieaugusi konkurētspēja, pieaudzis peļņas līmenis, palielinājusies darbības efektivitāte, vai kas cits.
Nopietnai pieejai uzņēmuma attīstībā ir vairāki etapi, tādi kā, piemēram, izpēte, analīze, izvēle un lēmumu pieņemšana. Pie tam pastāv trīs galvenie priekšnoteikumi uzņēmuma darbības veiksmē vai neveiksmē – uzņēmuma stratēģijas, uzņēmuma resursi un iespējas. Ja uzņēmums apzinās, ka tā rīcībā ir pietiekoši daudz resursu un saredz iespējas šo resursu izmantošanai, tad nākošais solis ir izstrādāt situācijai atbilstošas stratēģijas.
Pilnīgi ticami, kas daudzu, īpaši nelielu uzņēmumu vadītāji stratēģiju izstrādāšanas procesu uztver kā ļoti sarežģītu un pat nevajadzīgu. Vienkāršiem vārdiem sakot, patiesībā tas nav nekas cits kā uzņēmuma darbības plāna sagatavošana un realizēšana, turklāt lielākā daļa informācijas ir uzņēmuma rīcībā, taču šo informāciju ir nepieciešams sistematizēt un analizēt.
Darbā izmantota aprakstošā metode, kas balstās uz pieejamo datu analīzi un apkopošanu, datu salīdzināšana un grupēšana, ranžēšana, izmantojot speciāli atlasītus kritērijus, veidotas tabulas un izmantotas grafiskās metodes.
Darbs ir veidots kā reāls konkrētajā uzņēmumā izmantojams palīgmateriāls, kas satur esošās situācijas novērtējumu un analīzi. Izstrādātā stratēģija ir gan teorētiski, gan ekonomiski pamatota un var tikt realizēta konkrētajā uzņēmumā. …
Pasaule attīstās un mēs attīstāmies tai līdzi. Attīstības process notiek neatkarīgi no mums un mēs katrs varam izvēlēties – palikt uz vietas vai doties uz priekšu. Palikt uz vietas patiesībā nozīmē kritienu atpakaļ, bet došanās uz priekšu, lai sasniegtu jaunus izvirzītos mērķus, ir vienīgais iespējamais veids kā neapstāties savā attīstībā. No savas attīstības katrs uzņēmums iegūst atkarībā no situācijas, kādā tas atrodas – tā var būt pieaugusi konkurētspēja, pieaudzis peļņas līmenis, palielinājusies darbības efektivitāte, vai kas cits. Nopietnai pieejai uzņēmuma attīstībā ir vairāki etapi, tādi kā, piemēram, izpēte, analīze, izvēle un lēmumu pieņemšana. Pie tam pastāv trīs galvenie priekšnoteikumi uzņēmuma darbības veiksmē vai neveiksmē – uzņēmuma stratēģijas, uzņēmuma resursi un iespējas. Ja uzņēmums apzinās, ka tā rīcībā ir pietiekoši daudz resursu un saredz iespējas šo resursu izmantošanai, tad nākošais solis ir izstrādāt situācijai atbilstošas stratēģijas.
- Uzņēmuma preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā
- Uzņēmuma SIA "Baltic Motors Ltd." mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
-
Uzņēmuma SIA "Dižozols plus" mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana
Research Papers30 Marketing, Advertising, Business, Management
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma SIA "RDS Teika" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university33
-
Uzņēmuma SIA "Baltic Motors Ltd." mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university21
-
Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university26
-
Mārketinga vides, konkurences un nozares analīze
Research Papers for university20
-
Sociālā mārketinga izmantošana Latvijas Ģimenes plānošanas un seksuālās veselības asociācijas "Papardes zieds" darbībā
Research Papers for university32