Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:905764
 
Evaluation:
Published: 05.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma SIA „Dižozols plus” mārketinga vides analīze un situācijas analīze    4
1.1.  Mikro, makro vides analīze    4
1.1.1.  Mikro vides analīze    4
1.1.2.  Makro vides analīze    4
1.2.  Nozares analīze    9
1.2.1.  Statistikas datu analīze    9
1.2.2.  Portera piecu spēku modelis    10
1.3.  Konkurences analīze    11
1.3.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    11
1.5.  SVID analīze    16
2.  Mārketinga mērķi, mārketinga stratēģijas un programma    20
2.1.  Segmentēšana    20
2.2.  Mērķtirgus noteikšana un pozicionēšana    21
2.3.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    22
2.4.  Pircēja rīcības modelis    23
2.5.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    24
2.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai    26
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    31
  Pielikums    32
  Marketinga stratēģijas analīze SIA „Dižozols plus”    32
Extract

Pasaule attīstās un mēs attīstāmies tai līdzi. Attīstības process notiek neatkarīgi no mums un mēs katrs varam izvēlēties – palikt uz vietas vai doties uz priekšu. Palikt uz vietas patiesībā nozīmē kritienu atpakaļ, bet došanās uz priekšu, lai sasniegtu jaunus izvirzītos mērķus, ir vienīgais iespējamais veids kā neapstāties savā attīstībā.
No savas attīstības katrs uzņēmums iegūst atkarībā no situācijas, kādā tas atrodas – tā var būt pieaugusi konkurētspēja, pieaudzis peļņas līmenis, palielinājusies darbības efektivitāte, vai kas cits.
Nopietnai pieejai uzņēmuma attīstībā ir vairāki etapi, tādi kā, piemēram, izpēte, analīze, izvēle un lēmumu pieņemšana. Pie tam pastāv trīs galvenie priekšnoteikumi uzņēmuma darbības veiksmē vai neveiksmē – uzņēmuma stratēģijas, uzņēmuma resursi un iespējas. Ja uzņēmums apzinās, ka tā rīcībā ir pietiekoši daudz resursu un saredz iespējas šo resursu izmantošanai, tad nākošais solis ir izstrādāt situācijai atbilstošas stratēģijas.
Pilnīgi ticami, kas daudzu, īpaši nelielu uzņēmumu vadītāji stratēģiju izstrādāšanas procesu uztver kā ļoti sarežģītu un pat nevajadzīgu. Vienkāršiem vārdiem sakot, patiesībā tas nav nekas cits kā uzņēmuma darbības plāna sagatavošana un realizēšana, turklāt lielākā daļa informācijas ir uzņēmuma rīcībā, taču šo informāciju ir nepieciešams sistematizēt un analizēt.
Darbā izmantota aprakstošā metode, kas balstās uz pieejamo datu analīzi un apkopošanu, datu salīdzināšana un grupēšana, ranžēšana, izmantojot speciāli atlasītus kritērijus, veidotas tabulas un izmantotas grafiskās metodes.
Darbs ir veidots kā reāls konkrētajā uzņēmumā izmantojams palīgmateriāls, kas satur esošās situācijas novērtējumu un analīzi. Izstrādātā stratēģija ir gan teorētiski, gan ekonomiski pamatota un var tikt realizēta konkrētajā uzņēmumā. …

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register