Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:347337
 
Evaluation:
Published: 29.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga analīze    4
1.1.  Mārketinga iekšējās vides analīze    4
1.1.1.  Uzņēmuma „VI&O” raksturojums    4
1.1.2.  Uzņēmuma struktūra    5
1.1.3.  Piegādātāji    6
1.1.4.  Starpnieki    6
1.1.5.  Konkurenti    6
1.1.6.  Pircēji    10
1.2.  Mārketinga makro vides analīze    11
1.2.1.  Nozares analīze    11
1.2.2.  Ārējās vides analīze    13
1.2.2.1.  Ekonomiskie faktori    13
1.2.2.1.1.  Inflācija    13
1.2.2.1.2.  Darba alga    13
1.2.2.1.3.  Bezdarba līmenis    14
1.2.2.2.  Demogrāfiskie faktori    14
1.2.2.3.  Zinātniski tehniskais faktors    14
1.2.3.  Tirgus ietilpības novērtēšana    15
1.2.4.  SVID analīze    15
2.  Uzņēmuma mārketinga stratēģijas analīze un darbības plānošana    17
2.1.  Tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana    17
2.2.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    19
2.3.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    19
2.4.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    20
2.5.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1.gadam    23
  Secinājumi    25
  Bibliogrāfiskais saraksts    26
Extract

Mārketings ir darbības, kas virzītas uz cilvēku vajadzību un vēlmju apmierināšanu tā, lai tās darbības nestu peļņu uzņēmumam. Ar tā palīdzību uzņēmums var novērtēt savas stiprās un vājās puses, censties trūkumus pārvērst par priekšrocībām, pareizi izvirzīt mērķus un izvēlēties stratēģijas, lai tos sasniegtu.
Kursa darbā apskatījām uzņēmumu SIA ‘’VI&O’’, kas ražo šokolādi un šokolādes izstrādājumus. Kursa darbā apskatījām tikai šokolādes tirgu. SIA ‘’VI&O’’ strādā Latvijas tirgū – patēriņa tirgū, tikai 5 gadus, bet ir guvis plašu patērētāju loku.
Darba mērķis: analizēt iekšējo un ārējo uzņēmuma vidi, izstrādāt stratēģijas un ar to palīdzību izstrādāt uzņēmuma rīcības plānu stratēģijas īstenošanai 1. gadam.
Lai noteiktu stratēģijas, ir izmantoti: Ansofa modelis, SVID analīze, General Electric modelis, Bostona konsultantu grupas matrica, Portera 5 spēka modelis.
Uzdevumi:
1.analizēt Latvijas šololādes tirgu;
2.analizēt uzņēmuma priekšrocības pret konkurentiem;
3.noteikt uzņēmuma vājas puses, lai tos pastiprinātu;
4.noteikt uzņēmuma attīstības iespējas.
Kursa darbā ir iekļauti dažādas metodes: ekonomiskā analīze, statistiskās analīzes metode (salīdzināšana), aprēķināšana (tirgus ietilpības noteikšana utt.), tabulas un grafiskās metodes.
Temata ierobežojums ir 24 lapaspuses tāpēc dotā darba apjoma ietvaros nav iespējams pietiekami dziļi izpētīt visus ar problēmu saistītos jautājumus. Kursa darbs ir tik mazs, jo, diemžēl nav zināma individuāla informācija par uzņēmumu.
Kursa darbā ir izmantoti dažādas literatūras avoti, valsts statistiskas dati, arī Internets. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1131364
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register