Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:757630
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Lai darbinieki tiešām censtos strādāt, viņu attieksmei pret uzņēmumu ir jābūt pozitīvai.
Manuprāt, vadības un personāla nesaskaņas un domstarpības radušās no tā, ka vadībai nav tiešas saiknes ar darbiniekiem un nedarbojas iekšējā komunikācija. Darbinieki visbiežāk saskārās ar vietniekiem un viņu norādījumiem. Tie ne vienmēr ir saskaņoti, tāpēc gadās saņemt nekorektus rīkojumus. Bieži darbiniekam pašam jāpilda uzdevumi, kurš nav viņu tiešā pārziņā, līdz arto tiek kavēta viņa tiešo darbu veikšana. Attieksme no vietnieku un vadības puses pret darbinieku ne vienmēr ir balstīti uz savstarpēju cieņu. Darbinieki ne vienmēr laikus saņem atalgojumu par paveikto darbu, jo viņu alga var tikt aizturēta dažādu apstākļu dēļ. Jo daudzu svarīgu lēmumu pieņemšana tiek atstāta vidējā personāla pārziņā, kas savukārt vadībai netiek nodota savlaicīgi.
Optimālu attiecību nodibināšana starp pārvaldniekiem un padotajiem – tā ir viena no svarīgākajām sociāli psiholoģiskajām problēmām, kas lielā mērā veido vadīšanas procesu rezultātus. Ir konstatēts, ka pretrunas, kuras rodas darbinieku saskarsmes procesā, rada darba ražīguma samazināšanos. Savukārt,- personāla motivācija optimālu savstarpējo attiecību apstākļos to palielina.1
Lielu daļu kļūdu un neveiksmju biznesā var pamatot uz vadības ne ieinteresētību par padotajiem darbiniekiem, jo vadītājam ir svarīgs tikai darba rezultāts, kurā ne vienmēr tiek pievērsta uzmanība darbiniekam. Vadītājs nav iedziļinājies, kāpēc biznesa uzplaukums nav tik progresīvs. Neizprotot darbinieku, viņa vēlmes uzņēmuma augšana tiek kavētas. Investīcijas būtu ieteicams veikt ne tikai dārgas un modernas tehnikas iegādei, bet arī investēt darbiniekos, lai tie savukārt būtu stimulēti veikt darbu kvalitatīvāk un ar lielāku atdevi. Tas šinī gadījumā nav noticis. Jo vadītājam nav tiešas saiknes ar darbiniekiem, bet ir tikai ar vietniekiem, kuri savukārt neveic savas funkcijas saskaņoti. Vadītājam ir jābūt ar stingru un apzinīgu disciplīnu, pašdisciplīna būtu galvenā, jo tikai tad darbiniekiem var rasties cieņa, uzticība un vēlme sadarboties vienā komandā. Šinī situācijā persona savulaik ir spējusi dibināt uzņēmumu, jo pietika līdzekļu, kā arī šāda veida biznesa veidošanai bija labvēlīga vide. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register