Uzņēmuma īss apraksts
Uzņēmums “Latgales alus” Latvijas tirgū jau vairāku gadus un ar katru gadu tā produkcija kļūst arvien kvalitatīvāka, bet, neskatoties uz to, cenas uz šo produkciju nepaaugstinās. Tas dod šī uzņēmuma patērētājiem saņemt labākās kvalitātes produkciju par samērā zemām cenām.
Uzņēmums realizē savu produkciju ne tikai Latvijas tirgū, bet arī ārzemēs. Tas kļuva iespējams, pateicoties produkcijas kvalitātes līmeņa paaugstināšanās, jo, kvalitātei pastāvīgi uzlabojoties, tā sasniedza to produkcijas kvalitātes līmeni, kas atbilst Eiropas Savienības noteiktajām prasībām.
Uzņēmuma konkurenti ir visas dzērienu ražošanas uzņēmumi, piemēram “Favorīts” un “SV dzērieni”, bet to negatīvā puse ir tā, ka to kvalitāte ir zemāka par cenu un paterētāji to jūt.
“Latgales alus” uzņēmumā strādā ap 3000 darbinieku, tai skaitā arī eksperti, kas nepārtraukti pārbauda produkcijas kvalitāti. Uzņēmumam pieder vairāk nekā 20 veikalu ( no tiem 7 veikali atrodas Latgales reģionā), trīs produkcijas ražotnes. Ar katru gadu realizētās produkcijas lielums palielinās par 4 – 5 %. Tas ir labs rādītājs ne tikai Latvijas tirgus robežās, bet arī ārzemēs. Uzņēmuma taktiskie mērķi ir:
Mērķa grupu paplašināšana( sāk ražot ne tikai alu, bet arī limonādes – jauna mērķa grupa – bērni)
Jaunu ražotņu atvēršana
Ienākumu līmeņa paaugstināšana
Kas attiecas uz stratēģiskiem mērķiem, gribu minēt tikai vienu – Stabilitātes iegūšana ne tikai Lavijas tirgū, bet arī ārzemēs.
…