1. Uzņēmuma raksturojums.
Es srādāju A/s „XL” kompānijas „XXL” uzņēmumā. A/s „XL” ir lielākais kosmētikas, higēnas, saimniecības un sadzīves preču tirdzniecības veikalu tīkls Latvijā un Lietuvā. A/s nodarbošanās ir mazumtirdzniecība. Firmas hierarhijas princips ir decentralizēta lēmumu pieņiemšana ar centralizētu kontroli. Firmu vada valde, kura pakļaujas padomei - padomes priekšsēdētājam un padomes locekļiem. Valdes pamatuzdevumi ir organizēt firmas darbu, pārskatīt firmas kvalitātes un organizācijas politiku kopumā, definēt tās mērķus un stratēģijas to īstenošanai.
Uzņēmuma korporatīvā misija ir ieņemt tirgus līdera pozīciju Baltijas valstu tirgū un radīt sev stabilu lojālo klientu bāzi. Tā kā firmas misija ir pārdot, tad vislielākais akcents tiek likts uz klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanu. Veidojot preču sortimentu atbilstoši pircēja vēlmēm, uzlabojot veikala tehnoloģiju saskaņā ar jaunumiem tirgū un rūpīgi apmācot personālu, kā arī strādājot ar efektīvu menedžmentu. Mūsu uzņēmums ir dinamiska organizācija, kura nepārtraukti aug gan lielumā, gan kvalitātē. Klients saņēm arvien labāku un pilnveidotāku servisu, pateicoties vadības elastībai izmaiņu ieviešanā un darbinieku spējai profesionāli augt un apgūt jaunas iemaņas. Mūsu darbiniekus patstavīgi sūta uz dažādiem kursiem, lai paaugtinātu kvalifikāciju.…