Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:196104
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Kas ir komunikācija?    5
1.1.  Komunikācijas process    5
1.2.  Komunikācijas procesu veidojošie elementi    6
2.  Vara un tās būtība    9
2.1.  Varas veidi un tās avoti    9
2.2.  Padoto reakcija uz varas pielietošanu    11
3.  Informācija organizācijā    13
3.1.  Informācijas plūsma organizācijā    14
3.2.  Informācijas (komunikācijas) tīkli organizācijā    16
4.  Starppersonu komunikācijas veidi    19
5.  Iedarbības veidi    21
5.1.  Melnā retorika    21
  Secinājumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Extract

Komunikācija ir divpusējs informācijas apmaiņas process, kura gaitā saņemtā informācija ir saprotama abiem tās dalībniekiem.(Lielā terminu vārdnīca, sk. int.)
Vārds "komunikācija" ir cēlies no latīņu vārda "communis", kas tulkojumā nozīmē „kopējs”. Šī vārda cilme norāda uz to, ka komunikācijā cilvēki mēģina atrast vai nodibināt sava veida kopību. (Renģe, 2003: 65) Latviešu valodā vārdam komunikācija pastāv arī ikdienas sarunvalodā lietojams sinonīms- saziņa.
Psiholoģijā komunikācija tiek izprasta kā informācijas nodošanu un saņemšanu, izmantojot kopējus, verbālus vai neverbālus simbolus (sazināšanas ar vārdu vai bez vārdu palīdzības).
Savukārt organizācijā komunikācija ir neatņemama vadīšanas sastāvdaļa. Nepieciešamība pēc tās izriet jau no pašas organizācijas būtības. Tā kā organizācija sastāv no savā darbībā savstarpēji atkarīgu cilvēku kopuma, tad komunikācija kļūst par obligātu priekšnoteikumu, lai nodrošinātu atsevišķu indivīdu funkciju īstenošanu atbilstoši organizācijas mērķiem. Komunikācijas organizācijās nodrošina koordināciju, kas ir ļoti būtiski. (Beļčikovs, 1996: 100)
Komunikācija ir informācijas, domu, uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Komunikācijas skar visas vadīšanas funkcijas:
plānošanu;
organizēšanu;
koordināciju;
motivēšanu;
kontrolēšanu.(Ruskule, 2005: 195).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register