Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:313652
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

7.) Pārbaudiet sava zīmola pozicionēšanas paziņojuma efektivitāti.
Zīmola pozicionēšanai jābūt dinamiskai un unikālai. Tas nenozīmē, ka katru gadu ir nepieciešams veikt kaut kādas pārmaiņas zīmola pozicionēšanā, bet ir nepieciešams pārskatīt šo pozicionēšanu vismaz reizi ceturksni, lai noskaidrotu, kā to uzlabot pēc iespējas labāk un efektīvāk. Pastāv arī daži efektīvi veidi, kā vislabāk uzlabot savu zīmolu.
• Uzklausīt savus klientus – neveidot zīmola pozicionēšanu vakuumā. Lai zīmols būtu pievilcīgāks patērētājiem ir būtiski uzzināt to, kas viņiem sakāms, iesaistot viņus fokusa grupās, veicot aptaujas, vai vienkārši aprunājoties ar klientiem.
• Pārdomāt savu pozicionēšanu – vai zīmola pozicionēšana nav par daudz. Vai ir pozicionēšanā ir pazudusi kāda no lietām, kas padara zīmolu unikālu un atšķirīgu no konkurentiem. J a jūsu paziņojums ir zaudējis fokusu, atgriezieties pie pamata, pārskatot sākotnējo izpēti, lai redzētu, vai jūsu paziņojums joprojām ir efektīvs.
• Iegūt informāciju par zīmolu – iegūt informāciju no kāda uzņēmuma ārpus uzņēmuma, piemēram, reklāmas aģentūras viedokli par zīmola pozicionēšanu, jo šīs viedoklis būs objektīvs.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register