Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:387882
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.05.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma raksturojums   
2.  Zīmola un reputācijas raksturojums   
3.  Zīmola un reputācijas problēmas - iemesli, izpausmes   
4.  Risinājumi zīmola un reputācijas problēmu minimizēšanai, un situācijas uzlabošanai   
Extract

Beigu vārds
Ja ir velme, lai cilvēki uzticētos, kā arī, iegādātos preci un būtu uzticīgi zīmolam, uzņēmumam - jābūt konsekventiem, uzticamiem un izturētiem.
Olns:”’Kā veidojās konsekvence? Tā ir idejiska sagatavotība”’(Vollijs Olinss 2003, 195lpp) Manuprāt, labāk izklausās apmācība un ievadīšana amatā, jo sabiedrībai ir pārsvara nepatīkamas asociējas ar vārdu konsekvence un tas ir iemesls, kāpēc šis vārds netiek lietots sabiedrībā.
Olinss:”Zīmols pēc savas būtības ir garantija, solījums sabiedrībai. Līdz minimumam reducēta nedrošība.’’(Vollijs Olinss 2003, 270lpp) Zīmola uzdevums ieinteresēt, radīt velmi izmanto un iegādāties zīmolu reci, nevis uzkraut problēmas. Labu zīmolu cilvēki atpazīst tāpat kā labu draugu un spilgtas personības. Tāpēc sabiedrība nav jāizglīto par brendingu. Jo izglītoties nākas tiem, kuriem rūp produkta un uzņēmuma panākumi. Tiem, kam rūp ne tikai tas, ka produktu pērk, bet arī tas ar kādu sejas izteiksmi un kā patērētājs reaģē iegādājoties un patērējot preci - zīmolu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register