Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:864206
 
Evaluation:
Published: 12.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Kopumā zīmolu veido produkts, preču zīme, logotips, nosaukums un produkta stabila kvalitāte sava mērķa pircējam. Daudz ir atkarīgs no zīmola izvēlētas mārketinga stratēģijas, zīmola līmeņa, konkurences spēka un uzņēmuma resursiem. Autors var secināt, ka zīmols nav tikai produkts un tā preču zīme, ir jābūt arī emocionālam komponentam, jo klienta uzticēšanas ir sekmīgā zīmola galvenā sastāvdaļa.
Katrs zīmols pilnveido funkcijas. Pirmā zīmola funkcija ir mazināt iespējamo risku, otra zīmola funkcija ir padarīt pircēju dzīvi vieglāku.
Jebkura zīmola veidošanas stratēģiju pamatmērķis ir uzņēmuma pozitīvas reputācijas un prestiža celšana savu partneru acīs, kas, savukārt, sekmē šī uzņēmuma preču vai pakalpojumu noietu tirgū. Neviens uzņēmums nevar būt veiksmīgs it visā. Pirmkārt uzņēmumiem ir ierobežoti resursi, un tiem ir jāizlemj, kur tos izlietot. Otrkārt, izvēloties būt izcilam vienā jomā, uzņēmums var mazināt iespēju būt izcils citā jomā.
Sava labumā katrs uzņēmums var izmantot dažādas stratēģijas. Piemēram, firma var izmantot vienu zīmolu veselai produktu saimei(family), vienu zīmolu katrai produktu līnijai, vienu zīmolu katram produktam vai vienu zīmolu katrai cenu līnijas grupai. Katrai no šīm stratēģijām ir savas priekšrocības.
Vērtības piedāvājuma izveide ir ļoti svarīga un sastāv no 4 soļiem, tā ietver sevī :produkta skaidru pozīciju izvēlēšanu tirgū(broad positioning);produkta īpašu pozīciju izvēlēšanu tirgū(specific positioning);produkta vērtības pozīciju izvēlēšanu tirgū(value positioning) un produkta kopējo vērtības piedāvājumu attīstīšanu.
Profesors David Jobber izšķir septiņas zīmola veidošanas stratēģijas: piedāvājumu izveide ,zīmola kvalitāte, pozicionēšana, repozicionēšana, saikne ar patērētajiem, prioritātes, ilglaicīga perspektīva un iekšējais marketings.
Autors apskatīja pozicionēšanas stratēģiju balstoties uz H&M piemēra. „H&M” visā pasaulē pazīstams, kā stilīgu, bet lētu apģērbu un aksesuāru zīmols, kurš sniedz iespēju tērpties modernās drēbēs arī tiem, kuri nevar atļauties tērēt daudz naudas.
Uzņēmuma vadība uzskata, ka tieši šī koncepcija – lieliska prece par pieņemamu cenu - ir “H&M” panākumu atslēga un palīdz izdzīvot pat tik grūtos ekonomiskajos apstākļos, ar kādiem šobrīd sastopas visa pasaule. „Lieliska prece par pieņemamu cenu” tā H&M skaidro savu pozīciju. H & M' s izaugsmes mērķis ir palielināt mazumtirdzniecības veikalu skaitu par 10-15 procentiem gadā, kā arī palielināt pārdošanas apjomus esošos veikalos .H&M mērķis ir attīstīties kontrolētā tempā un saglabāt rentabilitāti. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register