Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:666133
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Cenu veidošana starptautiskajā uzņēmējdarbībā noris līdzīgi kā vietējā tirgū – uzņēmumiem jāņem vērā sociāli ekonomiskais stāvoklis, konkurences situācija, tirdzniecības sistēma un pircēju rīcības īpatnības -, tomēr papildus jāņem vērā vēl daži elementi – valdības politika attiecībā uz iekšējā tirgus aizsardzību un valūta, kuru izmanto darījuma noslēgšanā. Līdz ar to cenu veidošana starptautiskajā biznesā var būt visai sarežģīta.
Cenu veidošanās principi starptautiskajā tirdzniecībā ir sarežģītāki nekā nacionālajā, sekojošo iemeslu dēļ:
1. atšķirīgs valstu iejaukšanās līmenis ekonomikā;
2. tirgu daudzveidība;
3. eksportējot produkcijas cena pieaug;
4. pastāv atšķirības praksē nosakot fiksētās un mainīgās cenas;
5. ir atšķirības konkurences cīņas vadīšanā starptautiskā arēnā.
Cenas veidošanās process starptautiskajā tirgū ar daudz ko ir atkarīgs no tirgus veida, kurā šis ārējās tirdzniecības subjekts pastāv.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1246794
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register