Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,24 (12%)
Discounted price*:
1,75
Purchase
Add to Wish List
ID number:347430
Evaluation:
Published: 07.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pieprasījums ir neelastīgs, ja tā noieta apjomu gandrīz neietekmē cenu svārstības. Lai arī pēc cenu elastības jēdziena nepastāv pirmās nepieciešamības preces vai luksusa preces, taču neelastīga pieprasījuma procesiem vairāk atbilst preces, kuras var klasificēt par pirmās nepieciešamības precēm. Šādas preces ir maize, sviests, piens vai sāls. Šos produktus cilvēki uzskata par neaizvietojamiem vai ikdienai tik nepieciešamus, ka patērētājiem cenas izmaiņa ir nebūtiska, vai tie spēj samierināties ar to, lai iegādātos produktu.
Savukārt produkts, kura noieta apjomu būtiski ietekmē cenas izmaiņas, t.i. izmainoties preces cenai, arī pieprasījums izmainās - pieprasījums ir elastīgs. Šādiem produktiem ir ļoti būtiskas cenu izmaiņas, kas attiecīgi ietekmē tālāk tirgū to noietu. Kā piemēru šādam produkta pieprasījumam var minēt pieprasījumu pēc naudas aizņēmumiem, piemēram, hipotekārajiem kredītiem, jo pat neliels kredītprocentu kāpums jūtami ietekmē iespējas aizņemties naudu. Šie piemēri vairāk skar patērētāju, tomēr to pašu var attiecināt uz tirgotājiem.

Kādas ir cenu veidošanas metodes, kuru pamatā ir izmaksas, pieprasījums un konkurenti?
Uz izmaksām balstītās cenu noteikšanas metodes praktiski neņem vērā pircēja viedokli. No tām visbiežāk lieto papildināšanu un uzcenojumu.
-Izmaksu papildināšana - cenu noteikšanas metode, kas balstās uz uzņēmuma ražošanas izmaksu aprēķinu, kurš papildināts ar noteiktu peļņas procentu
-Cenu noteikšana ar uzcenojuma metodi ir līdzīga izmaksu papildināšanas metodei, un to izmanto vairums mazumtirdzniecības uzņēmumu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,10 €
Work pack Nr. 1355902
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Cenu veidošana. Mārketinga organizēšanas ietekme uz cenām”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/347430

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register