Filmā parādīta arī veikala darbinieku loma preces noieta palielināšanā. Pircējam ne vienmēr ir pietiekamas zināšanas un viņu māc šaubas par to, kura prece būs vispiemērotākā tieši viņa vajadzībām un šajā brīdī ļoti liela nozīme ir pārdevējam, jo viņš tiek uztverts kā lietpratējs, viņš pārzina savu preci vislabāk. Tieši tādēļ ražotājiem jāpanāk, lai pēc iespējas vairāk pārdevēju atzītu tieši viņu preci par vislabāko visos aspektos, tieši viņu, nevis konkurējošo uzņēmumu, prece tiktu ieteikta veikala apmeklētājiem. “Vienmēr ir cilvēki, no kuriem citi gaida padomus vai informāciju un viņi kļūst par starpniekiem starp izplatītāju un galējo pircēju.”
Kopumā filma bija interesanta jo lielākoties tika pievērsta uzmanība tai mārketinga sastāvdaļai par kuru parasti daudz nerunā. Tai pat laikā tika parādītas lietas ar kurām cilvēki saskaras dienu dienā. Slēptais mārketings cenšas iedarboties uz cilvēku psiholoģiju, tomēr tā izmantošana nav zādzība, cilvēks pats izdara izvēli izdot savu naudu vai ietaupīt. Tādēļ neuzskatu, ka tas būtu nosodāms, kā, iespējams, bija pateikts filmā (slēptais mārketings iznīcināja ģimeni) un neuzskatu, ka tas būtu aizliedzams.
…